מיקסר מקצועי לעסק או לבית

מיקסר מקצועי לעסק או לבית

כולם כבר יודעים שעוגה טובה מתחילה בחומרי גלם איכותיים, אבל לא כולם יודעים שערבוב חומרי הגלם חייב להיעשות טוב לא פחות באמצעות המיקסר (מערבל בעברית). כיום יש מגוון רחב של מיקסרים ששונים זה מזה בתחום ההספק, הביצועים, נוחות השימוש והניקוי, העיצוב וכמובן המחיר. לפניכם מדריך נבוכים קצר לבחירת מיקסר.

מיקסר לבית

לרוב עבודות הלישה והערבוב בבית ניתן להסתפק במיקסר ידני. למיקסרים אלו הספקים יחסית נמוכים (200-500) וואט והמשוכלל שבהם הוא מיקסר מבית בוש, החברה הגרמנית שנחשבת לאמינה במיוחד. פעולתו של מיקסר זה מבוססת על טכנולוגיה חדישה ועל מנוע חזק במיוחד – מה שמבטיח עבודה שקטה

למיקסר מדגם זה  5 מהירויות הפעלה, עיצוב ארגונומי שמאפשר אחיזה טובה ונוחה, 4 אביזרים (זוג אביזרים ללישת בצק מנירוסטה וזוג מקצפים מנירוסטה) והוא מספק לרוכשיו שנתיים אחריות מטעם היבואן. מיקסר זה אמנם מתאים להכנת מאכלים ביתיים שונים בקנה מידה קטן, אבל הוא מסוגל לבצע עבודה מורכבת למשל העבודה הנדרשת להכנת קוסקוס.

מיקסר לעסק

מיקסרים אלו מתאימים לעסקים בתחום הקולינריה והגסטרונומיה שמכינים כמויות אוכל גדולות כמו קונדיטוריות, מסעדות, חברות קייטרינג ועוד. מכיוון שבמקומות אלו נדרשת פעולת לישה וערבול אינטנסיביות – המיקסרים בקטגוריה זו כוללים לרוב קערה גדולה מפלדת אל-חלד בנפח של 3-7 ליטר, מהירויות הפעלה רבות יותר והם בעלי הספק גבוה יותר מאחיהם הידניים (יותר מ-1000 וואט).

למשל, למיקסר מבית קיטשן איד (חברה אמריקאית שמובילה בתחום כלי מטבח חשמליים) יש הספק של 1300 וואט, קערה בנפח 7 ליטר מפלדת אל-חלד, ידית אחיזה ארגונומית, אביזרים נלווים שעשויים מנירוסטה, בסיס רחב המונע תזוזות ומאפשר עבודה יציבה ו-10 מהירויות הפעלה. בנוסף, מיקסר זה נחשב לקל במיוחד הן לניקוי והן לתחזוקה.

מיקסר זה מבוסס על עבודתו של מנוע אלקטרוני שמאפשר פעולה מדויקת וצריכה אנרגטית נמוכה. בנוסף, מנוע המיקסר כולל מערכת קירור פנימית שמעניקה לו תוחלת חיים ארוכה – מה שמאפשר עבודה מעבר לשנת האחריות של היבואן. ניתן להשיג מיקסר זה בשלושה צבעים שונים: אדום, קרם ותפוח אדום.

לסיכום

כאשר מחפשים מיקסרים מומלצים לשימוש יש לקחת בחשבון פרמטרים שונים כמו גודל הארוחה, את רמת המורכבות בהכנת המאכלים, את מספר מהירויות ההפעלה הנדרשות, את מספר וסוג האביזרים הנלווים, את קלות הניקוי והתחזוקה ואפילו את צבע המיקסר. כמו כן, במידה ומעוניינים בקערה יש לבחור את הגודל הרצוי עבורה.

הבחירה בין האפשרויות קשה במידה וחשובה לכם כלקוחות זהות היצרן. כיום יש מיקסרים מומלצים לשימוש, הן ידניים והן עסקיים של מיטב החברות כולל פיליפס, סאוטר, קונסטרוקטה, מולינוקס, אמקור, אלקטרולוקס, יונדאי, פנסוניק, המילטון ועוד. המשמעות היא שכדאי ליצור קשר עם חנות שמתמחה במיקסרים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. רק לא לשכוח להצטייד בחומרי גלם איכותיים…

צילום: PEXELS

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh