יבוא מסין לעסק – 5 טיפים חשובים

יבוא מסין לעסק – 5 טיפים חשובים

אנשי עסקים רבים מעוניינים לייבא מוצרים שונים מסין עבור העסק שלהם, כדי לשפר את אחוזי הרווח, להגדיל מכירות ולהציע מוצרים חדשים במחירים מוזלים. יבוא מסין אינו דבר של מה בכך, מאות אנשי עסקים ניסו לייבא בעצמם מוצרים שונים מסין והם נכוו קשות בגלל קשיי שפה והבדלי תרבות, תרמיות שונות ועוד. לכן, אם גם אתם מתכננים להתחיל לייבא מוצרים מסין על מנת למכור אותם בעסק שלכם, כדאי לכם לקרוא ללמוד מניסיונם המר של אחרים ומומלץ להיעזר בשירות של חברה מקצועית המתמחה בתחום זה.

הכנו עבורכם 5 טיפים חשובים שיסייעו לכם לייבא מסין שלל פריטים ומוצרים במחירים משתלמים, כך תוכלו להציע בעסק מוצרים חדשים במחיר אטרקטיבי, ליהנות מגידול במכירות, משיפור ברווחיות ומבידול מהמתחרים שלכם.

בדיקת כדאיות כלכלית

לפני שאתם ממהרים לשלם לספק סיני עבור מוצרים שברצונכם לייבא לעסק בישראל, עליכם לערוך סקר שוק מקיף, לבדוק האם יש בשוק המקומי דרישה למוצרים שאתם מתכננים לייבא, ובנוסף עליכם לבדוק את ענייני המיסוי והמכסים. יש מגוון מוצרים שאסור לייבא מסין, למשל מכונות מזל והימורים, מדי מהירות עם משבש מכ"מ, חומרים מתלקחים ועוד.

אם אתם מתכננים לבצע יבוא מוצרי פרסום מסין עליכם לוודא כי היצרן הסיני מסוגל לספק מוצרים העומדים בדרישות התקן הישראלי, ועליכם לבצע חישובים כדי לבדוק האם משתלם לייבא את מוצרי הפרסום ומהו הרווח שתגרפו לאחר המכירה בישראל.

ביקור במפעל בסין

אנשי עסקים מנסים לחסוך עלויות לכן יש המוותרים על ביקור במפעלים שונים בסין, והם מנהלים את היבוא בשלט רחוק. זו טעות חמורה העלולה להתגלות כהרת אסון, וישראלים רבים הפסידו הרבה כסף בגלל שהם ויתרו על ביקור בסין. הביקור במפעלים באזורי התעשייה בסין חשוב ואין לוותר עליו, כך ניתן להתרשם מקרוב מאיכות המוצרים, להכיר היטב את מנהלי ובעלי המפעל, לוודא שהמפעל מסוגל לייצר את הפריטים בהתאמה לתקן הישראלי או הבינלאומי ועוד.

בדיקת היבטים משפטיים

מעבר לבדיקת כדאיות כלכלית ואיתור ספק אמין ויעיל בסין, עליכם לבדוק גם את ההיבטים המשפטיים של העסקה. לכן, עליכם לבדוק היבטים משפטיים כגון:

  • יבוא של מוצרים מזויפים המיוצרים בסין.
  • הפרת זכויות על ידי הספק הסיני עלולה לגרום לעיכוב ולעצירת הסחורה במכס הישראלי.
  • יבוא של מוצרים מזויפים חושף אתכם לתביעות, לקנסות ולהפסדים כספיים.
  • יבוא של מוצרים אסורים עלול לגרום לתביעה מצד המדינה.

שילוח בינלאומי

כדי להוזיל עלויות וליהנות משירות מקצועי ברמה גבוהה, מומלץ לייבא את החפצים השונים מסין בעזרת חברת שילוח מקצועית ואמינה. במקרים מסוימים הספק הסיני יציע לכם שירות הכולל שילוח, אך אז אין לכם יכולת לבדוק את איכות הסחורה לפני ההובלה לנמל, ועליכם לסמוך בעיניים עצומות על הספק. לכן, כדאי לפנות לחברת שילוח אמינה ומקצועית, אך עדיף לבצע את היבוא בעזרת חברה מנוסה המתמחה ביבוא מסחרי מסין.

תשלום לספק הסיני

יש מגוון פתרונות לתשלום בגין יבוא מסין, כל עוד לא מכירים את הספק וחוששים לאבד את הכסף, יש לפנות לבנק כדי לקבל ליווי מקצועי ופתרונות יצירתיים להפחתת הסיכון ולהעברה בטוחה בזמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh