מלחם שולחני לאריזה איכותית של מוצרים במגוון מידות

מלחם שולחני לאריזה איכותית של מוצרים במגוון מידות

בעולם האריזה יש מגוון מוצרים ומכשירים מתקדמים, ביניהם מלחמים המיועדים להחלמת שקיות מסוגים שונים ולעבודות הלחמה של אריזות נוספות. בחנויות וברשתות הקמעונאיות ניתן למצוא שלל מוצרים ארוזים בהלחמה, זו שיטה נפוצה ואיכותית לאריזת מוצרים בגדלים שונים, כאשר האריזה באמצעות מלחם נחשבת למשימה פשוטה ומהירה, כל עוד בוחרים במכשיר מקצועי ובהתאמה לצורכי העסק ולמאפייני המוצרים שיש לארוז בהלחמה.

מלחם בהפעלה רגלית או ידנית

מלחם מקצועי מיועד בדרך כלל לאיטום ולעבודות הלחמה של שקיות ניילון ו/או אלומיניום. מומלץ לרכוש את המלחם רק מחברה מקצועית ומוכרת בתחום פתרונות אריזה, מאחר ויש מבחר דגמים של מלחמים מתוצרת מותגים שונים. יש לרכוש מלחם בהתאמה מדויקת לצורכי האריזה בעסק ולסוג האריזות שיש לבצע, לכן כדאי לדעת כי ישנם דגמים שולחניים בהפעלה ידנית או רגלית, ויש גם דגמים להלחמה ברצף עם אפשרות הדפסה.

אחד הדגמים הפופולריים ביותר הוא מלחם ניילון שולחני המצויד בסכין חיתוך, המוצר מיועד לסגירה הרמטית של שקיות ניילון לאריזת מוצרים וחפצים שונים, לרבות מוצרי מזון. זהו דגם פופולרי בעיקר בחנויות המוכרות מוצרי מזון בתפזורת (פיצוחים, ממתקים, תבלינים, מאפים וכיוצא בזה), במכולות ובסופרים שכונתיים, במפעלי מזון יחסית קטנים ובמפעלים לייצור חומרי ניקיון ומוצרים אחרים.

כדאי לדעת כי מלחם שולחני מקצועי מתאים לעבודות אריזה בהיקפים גדולים, זהו מוצר עמיד ואיכותי שכל אחד יכול להשתמש בו לאחר הדרכה קצרה. ההלחמה במכשיר מבוססת על קיבוע השקית למשטח ייעודי ואיטום האריזה באמצעות לחיצה קלה על ידית או רגלית התפעול.

המלחם מיועד להלחמת כל פריט בנפרד, המכשיר מגיע עם וסת טמפרטורה כדי לשמור על טמפרטורה קבועה לאיטום מושלם של שקיות ומארזים אחרים. דגם מקצועי של מלחם ניילון שולחני מתאים לכל סוגי השקיות, אך במידה וזקוקים למכשיר הלחמה להיקפי עבודה גבוהים, כדאי לשקול רכישת מוצר העומד על הרצפה עם הפעלה רגלית לשימוש נוח ובטיחותי.

מגוון מידות ועיצובים

כאשר מתכננים לרכוש מלחם שולחני חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • מידות המכשיר, בעיקר אורך המלחם
  • הספק
  • אופציה לסכין חיתוך
  • תקופת אחריות
  • עיצוב ארגונומי
  • תפעול נוח, ידני או רגלי
  • חומרי גלם (עדיף לבחור דגם עם גוף מנירוסטה)
  • מערכת בקרה לשליטה על הטמפרטורה
  • מחיר

אין להתפשר על איכות המלחם השולחני, לכן כדאי לפנות לחברה מקצועית המשווקת את מיטב המותגים. החברה מייעצת ללקוחותיה ומסייעת להם לבחור במלחם המתאים ביותר לאופן השימוש ולתדירות האריזה באמצעות המכשיר. כמו כן, חשוב לבדוק מראש האם המלחם מתאים לסוג האריזה הרצויה, האם הוא מתאים לעבודה רציפה וממושכת, וכמובן יש להקפיד על תחזוקה שוטפת כדי להימנע מבעיות במהלך העבודה.

באמצעות המלחם השולחני ניתן לארוז שלל מוצרים ופריטים בגדלים שונים, בהתאם למידות המכשיר, החל ממוצרי מזון בתפזורת ועד אריזה ואיטום של קופסאות פלסטיק ושקיות ניילון ואלומיניום בגדלים שונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh