קידום עסקים מקומיים בגוגל מפות

קידום עסקים מקומיים בגוגל מפות

בשנות ה-90, כאשר התחרות במיקום על תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים הייתה נמוכה, מספיק שהיה לכם אתר אינטרנט והתנועה כבר הייתה מגיעה אליכם בקלות. אל מצב זה של שנות התשעים ניתן להשוות את מצב התחרות של בעלי העסקים בגוגל מפות כיום, אמנם כבר בעלי עסקים רבים נמצאים בגוגל מפות אך לא תמיד משקיעים בתהליך של קידום בגוגל עסקים רבים לא נכנסו לזירה. כשליש מנפח חיפושי העסקים בגוגל קשורים למיקום העסקים המבוקשים. בעת חיפוש של ספק שירות כלשהו באזור מסוים, גוגל תציג כמה תוצאות של עסקים המאונדקסים בגוגל מפות בתוספת של ביקורות ותאפשר גישה לפרטי בית העסק ולאתר שלו.

אחד משירותי החיפוש הרבים אותם גוגל מאפשרת לעשות הינו חיפוש בגוגל מפות. זה אפילו לא דורש בניית אתרים. בגוגל מפות ניתן למצוא מגוון דרכי גישה למקומות רבים הן בצורה רגלית, תחבורה ציבורית או באוטו. מעבר לדרכי גישה לכתובות גוגל מאפשרת הצגת עסקים. היא מאפשרת לקבל פרטים בסיסיים על בתי העסק בצורה מידית כמו פרטי התקשרות, מיקום וקבלת חוות דעת ממשתמשים אחרים מחוויותיהם בבית העסק.

קידום עסקים מקומיים בגוגל מפות – כך זה עובד

ראשית, כאשר רוצים שבית העסק שלנו יופיע בגוגל מפות יש לאנדקס אותו דרך גוגל ולמלא את פרטי ההתקשרות של העסק. במידה ועשינו זאת, כאשר לקוח יחפש עסקים בגוגל מפות או באזור מסוים דרך מנוע החיפוש הרגיל של גוגל, גוגל תציג תוצאות ביחד עם מיקומים של עסקים מובילים. במידה וילחץ הלקוח על כפתור המאפשר הצגת תוצאות נוספות, יופיעו בפני הלקוח המחפש כלל התוצאות של העסקים המאונדקסים במערכת ביחד עם דירוגם פרטים בסיסיים כמו גישה לאתר, כתובת, שעות פתיחה ודרכי הגעה.

כיצד נקבע מיקום העסקים בגוגל מפות

במידה והעסקים קרובים אחד אל השני ובנושאים דומים, האלגוריתם של גוגל יחליט מי יופיע בראש הרשימה לפי ביקורות העסק אשר השאירו המבקרים בעסק, השוואה לבתי עסק אחרים וביקורותיהם ושיקולים נוספים. בגוגל לא ניתן להשאיר ביקורות אנונימיות ולכן אין חשש ממשי מהשארת ביקורות שליליות על ידי מתחרים משום שבמידה ונזהה ביקורת שלילית של מתחרה נוכל לפנות לגוגל על מנת להסירה. בנוסף לדירוג בתי העסק לפי מספר הכוכבים שמבקרי העסק השאירו, גוגל תבחר להציג ללקוח הפוטנציאלי את בתי העסק הקרובים אליו.

קידום ממומן בגוגל מפות

כמו במנוע החיפוש הרגיל של גוגל, גם בגוגל מפות ניתן להתגבר על התחרות על ידי קידום ממומן. כאשר מבצעים קידום ממומן בגוגל מפות, נעבור מידית לראש דף החיפושים (במידה ואין תחרות גדולה או משתנים נוספים). גם במקרה שנקדם באופן ממומן בגוגל מפות הביקורות שלנו יוצגו לראווה כך שזהו תמיד חשוב לדאוג ולקבל כמה שיותר ביקורות חיוביות ואפילו לבקש מהלקוחות המרוצים שלנו שישאירו ביקורות חיוביות ואפשר גם לצ'פר אותם על זה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh