אגדת אופרה

אגדת אופרה

היכל התרבות העירוני יעלה את "לה טרוויאטה" מאת ורדי, מגדולי מחברי האופרה בכל הזמנים ביום רביעי 6.2.

חובבי האופרה ישמחו לשמוע כי ממש בקרוב היכל התרבות העירוני,המופעל על ידי החברה העירונית רחובות, יעלה את מופע האופרה "לה טרוויאטה" מאת ג'וזפה ורדי, מגדולי מחברי האופרה בכל הזמנים.

האופרה האהובה " לה טרוויאטה", שמתחדשת ומרגשת עם כל ביצוע שלה, מגוללת את סיפורה של אישה אמיצה וחודרת אל עומקם של הרגשות האנושיים, באמצעות מוזיקה שכולה עונג, רגש, יופי וטראגיות, בהפקה יוצאת דופן בבימויו של הבמאי הצ׳כי לודק גולט. את האופרה יבצעו עשרות זמרים של "ליריק", אופרה הסטודיו, פרויקט ייחודי שנערך מידי קיץ בירושלים. הפרויקט נוסד על ידי ד"ר סוניה מזר (מנהלת מוסיקלית) ופאבל מזר (מנהל אמנותי), במטרה לקדם את אמנות האופרה בישראל ובעולם ועידוד דו-שיח תרבותי בין מדינות.

המשתתפים בפרויקט "ליריק" הם זמרי אופרה מוכשרים, רבים מהם הוזמנו להופיע בבמות שונות ברחבי אירופה. הפקה זו היא פרי יצירה אשר הועלתה לראשונה בסוף תכנית הקיץ האחרונה של אופרה הסטודיו.

ההפקה כוללת תפאורה ותלבושות ססגוניות.

המופע יתקיים ביום רביעי בשעה 20:30 בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני  |  משך המופע לא כולל הפסקות שעתיים  |  מחיר כרטיס: 95 ₪  |  לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים במחלקת המוסיקה: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh