שומרים על רחובות נקייה

שומרים על רחובות נקייה

העיריה חילקה עלוני הסברה והנחיות לתושבים.

בימים אלו חילקה עיריית רחובות לבתי התושבים עלוני הסברה והנחיות לפינוי פסולת, גזם וגרוטאות. יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "השמירה על הסביבה נקייה מחייבת שיתוף פעולה של התושבים".

כחלק ממאמצי ההסברה העירוניים לשמירה על הניקיון, חילקה עיריית רחובות בימים אלו עלון הסברה ומידע אודות הסדרי פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות, לרבות פירוט שמות הרחובות וימי הפינוי.

ראש העיר, רחמים מלול, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג וסגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ', פנו וביקשו מהתושבים את שיתוף הפעולה בהקפדה על ההנחיות: "חזות העיר נמצאת בשיפור מתמיד כל העת עם סלילת מדרכות וכבישים חדשים, תשתיות חדשות, פארקים וגנים חדשים, המשך בנייה והתחדשות עירונית. אתם, התושבים, שותפים לשמירה על הניקיון בעיר, על ידי השלכת האשפה רק במקומות המיועדים לכך ושמירה על הנחיות הפינוי רק בימים המתאימים", נכתב בעלון, "אנו עושים הכול על מנת לשמור על רחובות נקייה ויפה, אנא הצטרפו למאמץ והקפידו על ההוראות".

העלון מפרט את ימי הפינוי על פי שמות רחובות העיר וכולל הנחיות, הסברים, מידע אודות אכיפה וקנסות ועוד. בין היתר מציינת העיריה כי בעיר מוצבים כ- 320 קומפוסטרים בבתים פרטיים, כ- 27 מתקנים למיחזור קרטונים, כ- 2500 מתקנים למיחזור נייר, כ- 300 מתקנים למחזור בקבוקים, כ- 2,150 פחים כתומים למחזור אריזות ו-67 מתקנים סגולים למחזור זכוכית.

מרקוביץ': "ההסברה היא צד אחד וחשוב במאמציי השמירה על הניקיון אבל צד נוסף וחשוב ביותר, הוא שיתוף פעולה של התושבים והקפדה על ההנחיות אז בואו נתגייס כולנו לשיפור פני הרחוב, השכונה והעיר ונשמור על רחובות נקייה. במקביל, אנו בוחנים שינויים במערך הפינוי, על מנת לייעל את המערכות ולשפר את השירות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh