הזמנת פרחים באינטרנט עם החנויות המובילות במרכז

הזמנת פרחים באינטרנט עם החנויות המובילות במרכז

יום האהבה מתקרב אלינו בצעדי ענק ואתו גם הדרישה להזמנת זרי פרחים ברשת. אז לכבוד יום האהבה והאוהבים, הכנו עבורכם מאמר המרכז כמה חנויות מובילות למכירת פרחים, זרי פרחים וסידורי פרחים באינטרנט עם משלוחים למרכז.

גרעיני עיצובים

חנות מקוונת להזמנת פרחים במרכז עם מגוון רחב של מוצרים לבחירתכם, החל מסידורי פרחים לאירועים שונים, עציצים, חבילות מתוקים ושוקולדים, ועוד. באתר ניתן להתרשם מתמונות הזרים הממחישות את מראה ואופי הזרים השונים. בנוסף, באתר קיימת גם חלוקה של זרים על פי קונספט האירוע או הצורך, למשל פרחים ליום הולדת, או להולדת תינוק וכד', שיכולה לסייע לכם לבחור את הפרחים המתאימים וזרי הפרחים המושלמים לצורך שלכם. חשוב לציין שלצוות החנות קיים ניסיון של מעל 20 שנה עם מגוון לקוחות מהארץ ומהעולם וכן, ניתן לבצע הזמנת משלוח בתל אביב, במרכז ובכל הארץ.

תוכלו למצוא את החנות בכתובת: https://www.g-flowers.co.il/category/משלוחי-פרחים-תל-אביב

לה רוז

חנות פרחים בכיכר המדינה המציעה ללקוחותיה שלל עיצובים וסידורי פרחים מקוריים, מיוחדים ומרשימים, בהתאם לסוג האירוע ובכלל. בין מוצרי החנות, תוכלו למצוא מתנות נלוות (כמו יינות, אגרטלים, זרים בצורות מיוחדות, זרי ראש, עציצים ועוד.

תוכלו למצוא את החנות בכתובת: https://www.la-rose.co.il

פרחי חן

חנות מקוונת נוספת למשלוחי פרחים במרכז, עם שלל זרי פרחים עשירים וצבעוניים, עיצובי פרחים יצירתיים, מתנות ותוספות שונות כמו בלונים, עוגות ועוד. כמו כן, באתר מצוין כי הפרחים נשלחים ללקוח טריים ברכב ממוזג, כך שלא תצטרכו לדאוג לעניין הזה. מומלץ להתרשם ממגוון תמונות עיצובי הזרים באתר, שכן ללא ספק מדובר בעיצובים מיוחדים ומרעננים.

תוכלו למצוא את החנות בכתובת: https://www.flowers-chen.co.il/area/משלוחי-פרחים-פרחים-במרכז

משתלת אזור

משתלה וותיקה המוערת לתושבי חולון, אזור והסביבה ולא בכדי. המשתלה מספקת ללקוחותיה משלוחי פרחים הישר מהמשתלה, אולם בשונה משאר החנויות שציינו לעיל, ניתן להזמין גם עצים, דשא סינטטי, אדניות וכד'). כמו כן, המשתלה מתמחה בשיווק סחלבים מיוחדים ומרהיבים, לחובבי הפרח כמובן. מה שכן, באתר (נכון לעכשיו) לא ניתן לצפות בעיצובי פרחים כמו בשאר החנויות, כך שיש לקחת זאת בחשבון.

תוכלו למצוא את המשתלה בכתובת: https://azurflowers.co.il/#about

זר פור יו

אתר מקוון, מוכר ומרשים ביותר להזמנת זרים, מתנות ומה שביניהם. תוכלו למצוא באתר עיצובי פרחים שונים, מתנות ע"פ קונספט, קישוטי פרחים שונים ועוד.

תוכלו למצוא את החנות בכתובת: https://www.zer4u.co.il

ולבסוף, איך להחליט מבין כולם?

החשוב ביותר הוא לבחור בזר המעוצב לטעמכם, או בסידור הפרחים שמדבר אליכם מבחינת הסגנון, הצבעים וכד'. פרחים בכל זאת, בדיוק כמו מתנות אחרות, הם עניין של העדפה אישית והתאמה למי שעתיד לקבל אותם. כמו כן, אולי כדאי לכם לשקול להוסיף מתנות שונות לזר, בהתאם למה שכל חבילה מציעה\חנות, מתנות שיראו לאהובים שלכם שבאמת חשבתם עליהם מכל הלב. בהצלחה!

צילום: פיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh