טרקטורונים במרכז

טרקטורונים במרכז

ישראלים רבים מחפשים אטרקציות לכל המשפחה ולכן מדי שבוע בימי שבת הם אינם מעוניינים להתרחק ויעדיפו חוויה מהנה כמו טיול באמצעות מסלוליי טרקטורונים במרכז. טיול כזה, ממלא את האדרנלין בגוף ומעניק תחושה של אנרגיות מטורפות ושמחת חיים. הטרקטורון, מיועד לטיולי שטח בתנאי חול ודיונות, כך שניתן לנסוע בו גם בתנאי שטח קשים במיוחד. ניתן למצוא גם באזור המרכז, מסלול לטיול מהנה ומעניין

בעצם ארץ ישראל, מלאה במסלולים מיוחדים ומאתגרים לנסיעה של טרקטורונים במרכז, מה שנראה כנוף תמים וירוק, יהווה חווית אקסטרים שתעיר בכם את החושים. יש להקפיד ולבחור כלי איכותי ונהג מנוסה על מנת להבטיח את הנסיעה בשטח.

כיצד פועל הטרקטורון?

הטרקטורון הינו כלי רכב, אשר דומה במהותו לאופנוע ותוספת הגלגלים העבים, מעניקה לו יציבות רבה, במיוחד כאשר מדובר בנסיעה במהירויות נמוכות.לטרקטורון קיימת קשת ברזל שמעניקה לו יציבות ומגנה על הנוסעים בו. חובה לחבוש קסדה ומומלץ להוסיף מגני ברכיים ומרפקים. למעשה, הטרקטורונים במרכז ובשאר האזורים בארץ, הם בעלי יכולות תנועה ייחודיות שמאפשרים בו נהיגה אתגרית בשטח.

יש להקפיד על הנחיות הבטיחות, כאשר נוסעים על טרקטורונים במרכז, כך שבסופו של יום טיול שטח מהנה, כולם יחזרו הביתה בשלום, מלאים בבוץ וחול, אבל מאוד מרוצים.

טרקטורון לימי כיף וגיבוש עובדים

בגלל שגם צעירים וגם מבוגרים, החלו לאהוב את נסיעת השטח בטרקטורונים, רבים מוועדי העובדים, נוהגים לשלב אטרקציות כאשר הם מתכוננים לארגן ימי גיבוש וכיף. נסיעה כזאת, בהחלט יכולה לרב ולגבש בין העובדים והמנהלים ביום שכולו מלא חוויות. בכדי לארגן ימי גיבוש לעובדים, יש לבחור באטרקציות שיהיו מהנות עבור רוב העובדים. גם אלה שאינם מעוניינים או יכולים ללכת הרבה ברגל, מומלץ כי יטיילו באמצעות טרקטורונים.

בימי כיף לעובדים, תוכלו לצרף מדריך שיארגן סיור מיוחד בטבע, כאשר העובדים מתחלקים לכמה טרקטורונים ונהנים מכל רגע. טיול כזה, העובדים לעולם לא ישכחו ויהיו מעוניינים לחזור שוב על החוויה שממלאה בהם מרץ ואתגרים חדשים שחלק מהעובדים לא היו מודעים לה קודם לכן. יש לתדרך היטב את העובדים לפני היציאה לטיול שטח בטרקטורונים ולמצוא מסלול אידיאלי בטבע הפתוח.

תמונה: https://www.extreme-center.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh