חגיגות פורים בבית על"ה ובמרכז יום של על"ה

חגיגות פורים בבית על"ה ובמרכז יום של על"ה

כמיטב המסורת על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, תקיים מספר אירועים ססגוניים ברוח פורים לכבוד החג הכי שמח בשנה, בבית על"ה החדש ברחוב השופטים 5 הממוקם במרכז העיר ובמרכז היום של העמותה ברחוב בורכוב 12 בעיר.

ביום שני ב-18 לחודש תתקיים הרצאה פורימית בבית על"ה בשעה 10:00 בבוקר על הצמד הקומי המוכר והידוע "השמן והרזה". ההרצאה תועבר על ידי שומי שירן, שחקן ובימאי ותיק, בוגר בן צבי, המתמחה בהפעלה ובמתן הרצאות בידור בקרב בני הגיל השלישי. עלות כניסה להרצאה 20 ש"ח ולחברי קהילה תומכת של על"ה הכניסה בחינם.

ביום שלישי 19.3, בשעה 9:30 בבוקר תתקיים מסיבת פורים סגורה לחברי קהילה תומכת של על"ה, שכוללת תחרות תחפושות נושאת פרסים, שירים וריקודים עם נדב מלכיאלי,משחק בינגו נושא פרסים, מאפרות מקצועיות שיאפרו את האורחים ברוח החג ותערוכת בובות סרוגות של חברת קהילה תומכת שרה אופשטיין.

ביום חמישי 21.3 בשעה 19:30 בערב יתקיים נשף פורים ססגוני עם המרקיד מייקל בריקודים סלוניים. בתוכנית הנשף תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים ומשחקים ברוח הומוריסטית. הנשף פתוח לקהל הרחב. עלות כניסה: 30 ש"ח.

אנו מזמינים את תושבי רחובות המבוגרים והצעירים שבינינו אלינו לבית על"ה לצהול, לשמוח ולרקוד עדלאידע.

במרכז היום של על"ה תחלנה פעילות פורים שתימשך בכל ימות השבוע. כבר ביום ראשון 17.3 נפתח את השבוע בחגיגת שירי פורים. לאחר מכן תתקיימנה פעילות פורים עם תלמידי ביה"ס "בכור לוי" ופעילות יצירתית עם מיכל יעקובי להכנת כלי למשלוח מנות. ביום שני מבקרי מרכז היום יתחילו את היום באפיית אוזני המן. כמו כן תתקיים הרצאה על תולדות האמנות ברוח החג ובשעה 12:00 תתקיים סדנת יוגה צחוק. ביום שלישי תתקיים תהלוכת ילדי גן חב"ד בליווי הרב שאער. משם ימשיכו המבקרים לשמיעת סיפור ברוח החג "אלדמע" וקריאת מגילת אסתר. ביום רביעי תועבר הרצאה משעשעת בנושא "צמחים מתחפשים" ולאחר מכן יתקיים מופע מוסיקלי מיוחד לפורים וביום חמישי תתקיים מסיבת פורים שתחתום את אירועי החג ותכלול עמדות איפור, חידון פורימי ומופע היתולי של צוות מרכז היום.

מחכים לכם באירועי פורים בבית על"ה החדש ברחוב השופטים 5.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh