עגילי הכסף עליהם תמיד חלמת

עגילי הכסף עליהם תמיד חלמת

לענידת עגילים יש עדויות פרה היסטוריות ונשים וגברים ענדו עגילים אפילו בתקופת הברונזה, במצרים הקדומה, בבירת האימפריה הפרסית. לעגילים יוחסו עוצמה וכוח ולכן, רבים מהלוחמים אימצו אותם כקמע והקדמונים אף האמינו שהם נועדו לגרש רוחות רעות. כיום העגילים הם פריט אופנתי המשדרג כל הופעה ומעניק לה טאץ' מסוגנן. יש חשיבות לסוג העגיל, חומר גלם, הדרך שבה הוא משתלב עם השיער ותווי הפנים וכמובן הבגדים שנבחרו ליצירת האאוטפיט.
אילו עגילים נפוצים כיום, מהם הטרנדים המובילים בזירת התכשיטים ואיך לבחור את הזוג האולטימטיבי?

מה הקשר בין הבגד לעגיל? ואיך הפנים נכנסות לתמונה?

בבואכם לבחור את הדגם הנכסף חשוב לבדוק מספר פרמטרים. ראשית, התייחסו למבנה הפנים. כך למשל, לפנים עגולות יחמיאו עגילים צרים וארוכים יחסית בעוד לפנים בעלות נטייה מרובעת יחמיאו מאוד עגילים תלויים בצורת חישוק או בעיצובים מעוגלים וזורמים המרככים את עצמות הלחיים וקו הלסת. פנים צרות ייראו נהדר עם זוג טיפות. לסוג הלבוש והאירוע יש משקל חשוב לא פחות ביצירת ההתאמה: לאירוע נוצץ במיוחד אפשר לבחור זוג מחומרים יוקרתיים משובחים עם אבנים זוהרות ולאירוע יומיומי מתכת קלאסית המשתלבת תמיד כמו כסף. ניתן לבחור את גוון העגיל על פי צבע שחוזר בבגדים כך שהתכשיט יתכתב באותה שפה עיצובית עם פריטי הלבוש. גם לסוג השיער ואורכו חשיבות בבחירה: לשיער ארוך ומתולתל יתאימו עגילים שנראים מתחת לרעמה עגילים דומיננטיים ואילו לשיער אסוף או קצר יוכלו להתאים גם עגילים צמודים או מיניאטוריים.

סוד הקסם של החומר

לחומר ממנו עשויים העגילים השפעה רבה הן על טיב ואיכות הדגם והן על המראה המתקבל. עגילי כסף נחשבים לעגילים נחשקים במיוחד ממגוון סיבות. ראשית, הכסף היא מתכת יקרה ועל זמנית, כך שהמראה של העגיל הוא קלאסי וצולח את מגמות הזמן. שנית, מדובר במתכת שלא דורשת תחזוקה מיוחדת ולכן היא שומרת על הברק והיופי שלה למשך שנים ארוכות. המתכת עצמה גם קשיחה ומכאן העמידות העוצמתית שלה ולאורך השנים מחקרים הצביעו על תכונות מרפא המיוחסות לה כמו למשל, חיזוק מערכת החיסון, הפחתת הסיכון בדלקות, ריפוי פצעים ואפילו וויסות מחזור הדם והעלאת האנרגיה בגוף. בתמורה עגילי הכסף מפרגנים בעמידות יוצאת דופן ומראה יוקרתי.

טרנדים בזירת העגילים

עגילי הכסף לא מפסיקים להמציא את עצמם כל פעם מחדש כאשר לעגילי החישוק המיתולוגיים נוספים עגילי טיפה ועגילים בסגנונות אמורפיים. החישוקים מגיעים בשלל גדלים כך שאפשר לבחור את הגודל המתאים ביותר לפי השיער וההעדפה כשיש גם חישוקים המשתלבים זה בזה בהרמוניה. עולם הטבע נשקף היטב בעולם התכשיטים בדמות מוטיבים של פרחים ססגונייםוצמחים ובמיוחד עלים בגרסאות תלויות ואלגנטיות. כמו כן, ניכר השילוב בין כסף ליהלומים ואבני חן המוסיפים את הנגיעה היוקרתית לכל עגיל. אפשר למצוא גם עגילים השואבים השראה ממגוון דמויות ובעלי חיים וכן עגילי פרפר קסומים. האלמנט המלכותי אף הוא בא לידי ביטוי בדגמים מכתרי מלוכה ועד עגילי שרביט.

חובבי עגילי כסף צמודים יגלו שלל ווריאציות מעניינות עם דיטיילים מושקעים מלבבות חבוקים זה בזה דרך טיפות ייחודיות ועד דגמים המאופיינים בקווים גיאומטריים מובחנים.

חשוב לרכוש עגילי כסף מחברת תכשיטים ידועה המובילה בתחומה בין אם בחנויות פיזיות או באתר אונליין כאשר יש מפרט לכל דגם, כך שתוכלו לדעת מהי סוג המתכת וכן תנאי משלוח, החזרה ומה כוללת האחריות. תוכלו ליהנות ממגוון דגמים ומבצעים ולשלב בין תכשיטים בין אם אלה עגילים או צמידים ושרשראות מאותה משפחה עיצובית ליצירת טוטאלוק כובש ביופיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh