טיפים לחיסכון בעלות החתונה

טיפים לחיסכון בעלות החתונה

הרגע המיוחל שכל כך ציפית לו הגיע! סוף סוף בן זוגך מזה 5 שנים שלף את טבעת היהלום הכי מושלמת, וביקש להעביר יחד אתך את כל יתרת החיים שלכם עם המון חוויות, הנאה ואתגר שהשנים הקרובות יעניקו לכם ביחד. אז כעת לאחר כל הבכי וההתרגשות, עליכם כעת להחליט ביחד היכן תרצו לחגוג את האירוע הגדול ביותר בחייכם. לפני שאתם מתחילים לברר על אולם אירועים מומלץ ברחובות, ועוד המון ארגונים ובירורים מול ספקים שונים – תוכלו לעיין במספר טיפים מועילים שיעזרו לכם לעשות מעט סדר בכל הבלגן המרגש שעומד בפניכם.

אולם אירועים עם חבילת אירועים כוללת

תכנון חתונה הוא דבר לא פשוט. כל זוג יודע שעליו להקדיש לא מעט זמן כדי לארגן את החתונה המושלמת עליה הם חולמים. הדבר הראשון שיש לעשות בטרם מתחילים לארגן ולברר את התכנונים השונים לחתונה, הוא לבחור את אולם האירועים בו יתקיים האירוע.

מכיוון שמדובר בהוצאה לא קטנה כלל, שלרוב חוזרת ואף מכפילה את עצמה לאחר האירוע הודות למתנות של המוזמנים, עליכם לחשוב באופן מושכל על ההוצאות שתעשו לחתונה. מצד אחד השקיעו ככל הניתן ואל תגנזו את החלומות הגדלים שלכם, אך מצד שני זכרו להיות מציאותיים ולבחור את הדברים הכי אטרקטיביים שבעלי האולמות יציעו לכם. וכן, ניתן ומומלץ להתמקח על המחיר ולא למהר להתפשר.

העדיפו לבחור אולם אירועים שיציע לכם חבילת אירועים כוללת במחיר המנה. כך, גם תוכלו לחסוך בהוצאות כספיות נוספות שתכננתם לחתונה כמו די ג'יי, עיצוב אולם וצלם, וגם תוכלו לחסוך מעצמכם לא מעט כאב ראש בריצות ופגישות עם ספקים שונים.

שירותי הזמנות וסידורי שולחן שאתם חייבים להכיר

כל זוג שכבר התחתן יעיד פה אחד כי הדבר שהיה הכי מורכב בתכנון החתונה הוא סידורי ההושבה של האורחים. מכיוון שמדובר במאות מוזמנים שמגיעים לאירוע שלכם כדי לכבד ולשמוח אתכם, שחצי שייך לכלה ולחצי לחתן על פי רוב, מן הסתם שתצטרכו גם לכבד אותם חזרה ולהושיב אותם במקומות הכי טובים עבורם.

כדי לחסוך לכם לא מעט כאב ראש בנושא, מומלץ לגייס חברה מקצועית שתעניק לכם שירותי הזמנות וסידורי שולחנות עבור כל המוזמנים. כך שכולם יקבלו באופן מסודר תזכורת על האירוע שלכם, ואתם תוכלו לדעת בכל זמן נתון מי אישר הגעה ומי מתכנן לא להגיע לחתונה. נוסף על כך, בערב החתונה כל אורח יידע בדיוק היכן הוא יושב ללא כעסים או חילוקי דעות.

אין ספק כי יום החתונה הוא ערב טעון ומרגש עבורכם הזוג, כך ששירותי ההושבה יוכלו להוריד מכם לא מעט מעמסה שגם ככה לא חסרה לכם ביום הזה.

היכן מעבירים את ערב הכלולות  

מצחיק לחשוב כי אירוע החתונה הגדול והמיוחל, מסתכם בסופו של דבר במסיבה ענקית וחגיגית שנמשכת בסך הכל כמה שעות. אך כמו שהשקעתם וארגנתם את כל הפרטים הכי קטנים לאירוע הזה, אל תשכחו גם מהרגעים הכי מיוחדים עבורכם – השעות לאחר שהאירוע מסתיים, שהוא כמובן ליל הכלולות שלכם.

לאחר האדרנלין של החגיגה המטורפת, וכמובן עם לא מעט אלכוהול שזורם בגופכם – תרצו כמובן להניח את הראש כמה שיותר מהר, ולנוח מהיום העמוס נפשית ופיזית ולהיות אחד עם השני ברגעים אינטימיים ורומנטיים מיוחדים. לכן, מומלץ לבחור באולם שמציע לכם חדר כלולות מפנק ונעים ממש בצמוד למקום האירוע. בין האולמות שמציעים שירות שכזה, ניתן למצוא גם את אולם האירועים אלגריה רחובות ועוד מגוון אולמות מומלצים נוספים ברחבי הארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh