נוער הזהב של רחובות

נוער הזהב של רחובות

אמש הצדיעה עיריית רחובות ל- 18 המופלאים של בני הנוער ברחובות לשנה זו: למתנדבים הצעירים המצטיינים הוענקה אמש בעירונוער תעודת הוקרה על תרומתם לקהילה בעיר.

אמש נערך טקס הוקרה לבני הנוער המצטיינים העירוניים, במחלקת הנוער של אגף החינוך-עירונוער במעמד ראש העיר, רחמים מלול, מ"מ ראש העיר, זוהר בלום, חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים, שרה אילת, מפקחת משרד החינוך, אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער, מנהלי קריות חינוך, רכזים חברתיים, הורים נרגשים ו- 18 בני נוער, מצטיינים עירוניים.

טקס "פעיל מצטיין" בקרב בני הנוער מעלה על נס את בני הנוער המצטיינים מקרב כלל בני הנוער בעיר, העוסקים בפעילות התנדבותית בעיר, במגוון תחומים. ברחובות פועלות כ-250 תכניות התנדבות נוער, בהם מתנדבים כ- 2500 תלמידי י' עד יב' במסגרת תוכנית מעורבות חברתית.

בני הנוער מתנדבים במוסדות ובארגונים רבים – מגן דוד, כיבוי אש, סיוע למשפחות נזקקות, סיוע לאוכלוסיות מיוחדות, המשמר אזרחי, הדרכה ועוד.

המתנדבים הנבחרים מובילים משימות ונכונים לכל יוזמה ופעולה, נרתמים לכל נושא ברצינות הראויה, ומקדישים חלק ניכר מזמנם הפרטי לתרומה לקהילה.

ראש העיר, רחמים מלול, שהשתתף בטקס ההוקרה אמש אמר כי "חינוך הוא לא רק להישגים אלא גם לערכים, ואתם מוכיחים זאת יום יום בתרומתכם לקהילה בעיר. אנו מודים לכם בני הנוער על האור הגדול אשר אתם מפיצים לחברה ברחובות כולה. מסירותכם וההשקעה שלכם ראויות להערכה גדולה".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "אנו גאים בבני הנוער אשר מקדישים מזמנם הפנוי למען עשיית טוב, ולמען האחר. אין ספק שמדובר בדוגמא ראויה לכולנו, ולכן חשוב לנו להוקיר אותם ולהעלות אותם על נס".

חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "המתנדבות והמתנדבים המצטיינים מציבים סטנדרט שהיינו רוצים לראות ברמה העירונית ובכוונתנו להגביר את ההשקעה בתחום. ההתנדבות, לא רק מסייעת לאירגוני ההתנדבות ולתנועות, היא גם הזדמנות לקחת אחריות ולחוות חוויה מעצימה של נתינה ומשמעות. אני מודה למצטיינות ולמצטיינים, אלה שזכו באות הוקרה וגם לאלה שעבדו קשה אך לא זכו, ומקווה שהם רואים בהתנדבות זו תחילתה של דרך ארוכה וברוכה של נתינה. חזקו ואמצו".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "המצטיינים אשר נבחרו מהווים מבחינתנו את חוד החנית של החברה הישראלית בתרומה, אחריות ומוטיבציה להובלת והנעת תהליכים חברתיים משמעותיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh