כך חוגגים 71 שנות עצמאות ברחובות

כך חוגגים 71 שנות עצמאות ברחובות

חמש במות, המנחה אילנית לוי, והאמנים חנן בן ארי, גידי גוב, הפרויקט של רביבו, סקאזי ואחרים.

עיריית רחובות והחברה העירונית מעמידות חמש במות בערב יום העצמאות, ואירוע נוסף במוצאי יום העצמאות. מנחת הבמה המרכזית: תושבת העיר, אילנית לוי. בין האמנים שייקחו חלק הם גידי גוב וסקאזי שיופיעו בבמה המרכזית, הפרויקט של רביבו בבימת הזמר הים תיכוני, דני רובס בבימת הזמר העברי, ישי לפידות בבמה החסידית וכוכבת הילדים "נתי הגעתי הופעתי" בבימת הילדים. במוצאי יום העצמאות תיערך בגן המייסדים קבלת הפנים החגיגית של ראש העיר כמיטב המסורת, עם חנן בן ארי 

עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית, תחגוג את עצמאות 71 לישראל בחמישה מוקדים ברחבי העיר בערב יום העצמאות, יום רביעי, 8.5.

בבמה המרכזית בגן המייסדים יופיעו גידי גוב, הפרוייקט של גיל ויין, להקות הזמר של בימת הנוער רחובות ולהקות המחול "הדרי רחובות", בהנחיית תושבת העיר, השחקנית ומנחת הטלוויזיה – אילנית לוי. בהמשך הערב יהפוך הגן למסיבת נוער ענקית עם סקאזי, DJ GEZER  וחיות במה עם דיג'יי טל אלון.

בבימת החניון העליון של גן המייסדים, תחילה יעלו כוכבי הילדים "נתי הגעתי הופעתי" ו"שוקולוקו וחברים" ולאחר מכן, תעלה הלהקה האותנטית של הקהילה האתיופית – אנסמבל "עד יבוא", גם הם מרחובות!

בבמה החסידית, הממוקמת בהרצל 152, יככבו ישי לפידות ו"מועצת השירה היהודית", אלי קליין בליווי שאול כהן ותזמורתו, ועוד זמרים חסידיים בני העיר – אריאל קנדאבי, בן עשור ועוד…

בבמה הים תיכונית הממוקמת בהרצל פינת הרשנזון, יופיעו הפרויקט של רביבו, גל סינואני, בוזוקי גרוב (דיוניסוס תאודורו), גם הוא בן העיר, מושיקו מור ונתי לב. את הערב ינחה  משה ענקי.

בבמת הזמר העברי הממוקמת ברחבת יד לבנים יופיעו דורית ראובני, דני רובס מי שגדל בעיר, הזמרת  שרי והמוסיקאי הרחובותי העולה – אלעד טרי. את הערב ינחה הזמר טל סונדק.

החגיגות יימשכו גם במוצאי עצמאות עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, בה יוענקו אותות הוקרה לחיילים מצטיינים בני העיר וההופעה המרכזית תהיה של הזמר והיוצר  חנן בן ארי.

כמו בכל שנה, גם השנה במסגרת תקצוב מופעי יום העצמאות, דאגו בעירייה ובחברה העירונית לבחור באופן מחושב את האמנים שיופיעו במימון הקופה הציבורית, כאשר הכלל המנחה הוא עד 50 אלף שקל לאמן. דגש חשוב נוסף עליו מקפידים ברחובות הוא לאפשר לאומנים בני ותושבי העיר את החשיפה לקהל הרחב.

ראש העיר רחמים מלול: "חגיגות יום העצמאות ברחובות יהיו מגוונות ושמחות, ואני גאה על כך שברחובות עיר התרבות יש במה – תרתי משמע- למנעד של טעמים מוזיקליים. תושבות ותושבי רחובות מוזמנים לחגוג איתנו את יום העצמאות למדינה".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "השקענו מחשבה רבה ומשאבים רבים על מנת להעמיד מספר אירועים ביום העצמאות, כך שהמבחר עשיר וגדול לבחירת תושבי העיר. אני מזמין את כולם להשתתף באירועים וליהנות מהתרבות בעיר הזו- ביום העצמאות".

איציק עובדיה, מ"מ החברה העירונית רחובות: "אירועי יום העצמאות הם עוגן תרבותי חשוב בעיר רחובות, ואנו גאים לארגן ולנהל אותם. הקפדנו על תקציב מוגבל על מנת לא לפגוע בקופה הציבורית, אך עדיין כזה שמאפשר לעשות שמח לרגל יום העצמאות. אנו מאחלים יום הולדת שמח למדינה, ומקווים שתושבים העיר יחגגו איתנו בהמוניהם, כמו בכל שנה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh