איך לבחור קפסולות קפה

איך לבחור קפסולות קפה

יש יתרונות רבים לשימוש בקפסולות לקפה, מחוויית שימוש ידידותית דרך השגת אותו טעם איכותי כל פעם מחדש, שמירה על הקפה טרי במיוחד ומגוון עשיר של טעמים.
רבים מאתנו בעלי מכונות קפה הפועלות בשיטת הקפסולות ובעידן בו יש גם קפסולות מקוריות וגם קפסולות תואמות למותג ושלל אפשרויות חשוב לדעת איך לבחור קפסולות לקפה שיתאימו לסוג המכונה וכמובן להעדפות האישיות.

לפניכם מספר טיפים לבחירה של הקפסולות הנחשקות מתוך הקולקציות השונות:

התאמה למכונה

האלמנט הראשון החשוב ביותר הוא לוודא שהקפסולה אכן מתאימה למכונת הקפה אשר ברשותכם. יש קפסולות תאומות נספרסו אחרות תואמות לוואצה או אספרסו קלאב. שימו לב שגם לדגם של המותג יש חשיבות בבחירת הקפסולה ויש קפסולות המתאימות באופן ספציפי למכונות מדגם מסוים ואחרות פשוט לא יתאימו. תוכלו לבצע את הסינון הראשי באתר בהתאם לסוג המכונה והדגם וכך להגיע לרשימה הרלבנטית ביותר עבורכם.

המותגים האהובים

נבחרת הקפסולות כוללת קפסולות של מותגי קפה ידועים המציעים קפסולות לפי סוגי הקפה כשלא בהכרח יש קשר בין מותג הקפה למותג המכונה. כמו למשל, קפסולות קפה ג'ו המתאימות לנספרסו. כדאי להכיר את המותגים המובילים כמו בוניני האיטלקי המשובח ומה מאפיין אותם, מהיכן הם מגיעים, דרכי ייצור, ביקורות והמלצות.

רובוסטה או ערביקה? זו שאלה!

חשוב לבדוק מהם הפולים בקפסולה – האם רובוסטה או ערביקה, כי לכל אחד מהפולים מאפיינים אחרים מבחינת איכות וחוזק. הערביקה מגיעה מאתיופיה ונחשבת לאיכותית מבין שני סוגי הפולים כאשר הפולים נקטפים ידנית ולכן הם גם לרוב יקרים יותר מפולי רובוסטה. יש מותגי קפה שמשתמשים רק בפולי ערביקה בעוד אחרים משלבים בין השניים באריזה אחת. כדאי להתייחס גם לפרמטרים כמו סוג הטחינה (למשל, דקה) והקלייה (למשל, כהה).

כמה חזק בשבילכם?

קפסולות לקפה מסווגות גם לפי דרגת חוזק למי שאוהב טעמים דומיננטיים והנתון מצוין על גבי האריזה, כך שתוכלו לבחור לפי העדפה אישית את החוזק. הטווח נע בין 2 ל-12, עוצמתי במיוחד. נתונים נוספים שרלבנטיים לתהליך הבחירה הם מה הטעם הבולט של התערבות למשל, אגוזי לוז ופרות יבשים או שקדים וכדומה. האם הגוף מלא והקרמה סמיכה, האם מדובר בקפסולה ללא חמיצות.

טעמים מיוחדים

רבים אוהבים לגוון את שגרת הקפה שלהם עם קפסולות קפה בטעמים כמו וניל, אגוזי לוז, קוקוס ואפילו שוקולד. אפשר למצוא מהדורות מיוחדות מפתיעות ומרגשות בטעמים שונים וכן קפסולות תה וקפסולות שוקו המאפשרות להשתמש במכונת הקפה כדי להפיק משקאות נוספים מלבד קפה.

מה התקציב

יש קפסולות זולות מאחרות ובכל אופן, חשוב להתייחס למספר הקפסולות באריזה כאשר בודקים את המחיר. כמה קפסולות מכיל כל מארז על מנת לחשוב כמה עולה לכל כל קפסולה בסופו של דבר.

רכשו קפסולות לקפה ממקור אמין, בחרו את סוג המשלוח המועדף ותיהנו מחוויית קפה משודרגת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh