רחובות מרכינה ראש

רחובות מרכינה ראש

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בכל רחבי העיר.

עיריית רחובות, רשת חוויות והחברה העירונית רחובות מציינות ברחובות את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בטקסים בכל רחבי העיר: בטקס מרכזי בערב יום הזיכרון, בטקסים בכל רחבי העיר, בערב "שירי לוחמים" ובטקסים למחרת, ביום הזיכרון עצמו.

טקסים בערב יום הזיכרון – יום שלישי

עצרת הזיכרון המרכזית תתקיים ביום שלישי 7.5 בשעה 19:45 בגן המגינים (רחוב הבנים 10)

במסגרת העצרת תתקיים תרועת האבל הלאומית והרכנת דגל הלאום לחצי התורן, הדלקת משואה על ידי לילי ויוסקה וורבר, הוריו של סגן חנן וורבר ז"ל, קריאת יזכור על ידי גדי לוי, אחיו של רב"ט אליעזרישי ז"ל, קריאת קדיש  על ידי בועז אבדר, אחיו של טוראי אריה אבדר ז"ל, את תפילת אל מלא רחמים יישא רס"ב יצחק הרטמן ולסיום יונחו הזרים לצד האנדרטה. במהלך הטקס יישאו דברים ראש העיר, מר רחמים מלול, השר יואב גלנט, נציג ממשלת ישראל ונציגת המשפחות השכולות, מזל דהן, אחות של סגן עובד גרניץ ז"ל.  העצרת תתקיים בהנחייתו של חנניה קורש, מנהל מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל וילווה בתכנים אומנותיים הכוללים שירה של נעמה הלוי, שחף גילן וחניכי בימת הנוער. העצרת בבימויה של רינת אלון ובניהולו המוזיקלי של משה יוסף.

טקסים נוספים בשכונות רחבי העיר יתקיימו ביום שלישי 7.5 בשעה 19:45

שעריים – באנדרטה, מתחם מוריה (אולפנת צביה)

מרמורק – בכיכר שבזי

שכונת אושיות – בגן הבנים (צמוד לביה"ס יבניאלי)

כפר גבירול –בגן הבנים

נווה יהודה – בגן ששי

קריית משה – בגן הבנים

חבצלת – בגן הטייס

שכונת אפריים/ שיכון סלע ברחבת בית הכנסת תפארת אחים

רחובות ההולנדית בבית ספר הרצוג

רחובות החדשה ברחבת מתנ"ס חוויות שוויץ

רחובות המדע ברחבת מתנ"ס חוויות שוויץ.

ערב שירי לוחמים "שרים וזוכרים"

לאחר הטקס, יתקיים ערב שירי לוחמים בשעה 21:30 בגן המייסדים, זיכרון ומורשת בסימן חמישים שנה למלחמת ההתשה. ערב שירי הלוחמים בהשתתפות שלומית אהרון, יהודה אליאס, אנסמבל קלאסיקה רחובות וחניכי בימת הנוער רחובות. כמו כן, הערב ילווה בקטעי קריאה על ידי דני בלום, מיכאל יוסיפאן, איתי עברון, פלג צנחני ושלמה טולדו. הטקס בניהולו האומנותי ובבימויו של ז'אק זרביב, ניהול מוזיקלי וניצוח על ידי אופיר שמעוני.

טקסי יום הזיכרון – יום רביעי

ביום רביעי 8.5, יתקיים טקס זיכרון בבית העלמין הצבאי ויתחיל בשעה 11:00, עם הישמע צפירת הדומייה.

כמו כן  יתקיים טקס זיכרון לזכר חללי גדוד 55 , בהובלת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים . הטקס יתקיים ליד האנדרטה ברח הרצל 213 בשעה 10:45.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh