ג'ימנסט

ג'ימנסט

ביה"ס העירוני להתעמלות ואקרובטיקה ברחובות סגרו את השנה במופע סיום מרהיב.

בשבוע שעבר התקיים בהיכל הספורט קציר מופע סיום שנה מרהיב ביופיו של ג'ימנסט – ביה"ס העירוני להתעמלות ואקרובטיקה ברחובות, בהשתתפות מאות רקדני בית הספר.

הערב כלל מופעי ראווה של הקבוצות השונות ובהן גם של מתעמלות נבחרת ההתעמלות והאקרובטיקה העירונית הייצוגית, נבחרת המופיעה באירועים עירוניים וארציים ובתחרויות ארציות באקרובטיקה. במהלך חודש יולי, תייצג את העיר הנבחרת בגימנטראדה עולמית באוסטריה, שיהיה להן בהצלחה.

ג'ימנסט רחובות הפועל בעיר במסגרת מחלקת הספורט של החברה העירונית, מנוהל מקצועית ע"י נירית דנון לאופר וענת גרוס ליבוביץ'. ג'ימנסט החל את פעילותו ברחובות לפני 13 שנים ומונה כיום כ-500 מתעמלים ומתעמלות, במספר מרכזים בעיר ביניהם בביה"ס ויצמן, וביה"ס שז"ר בהובלת נופר שווימר, שפרינצק בהובלת מעיין רודיטי, בשכונת חבצלת בהובלת אור קיפר ובמרכז חלומות בהובלת עדי שפמן.

ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית מר איציק עובדיה בירך את המתעמלים והמתעמלות והאורחים והביע את התרשמותו הרבה ושביעות רצונו מפעילות וצמיחת ביה"ס בעיר: "החברה העירונית רחובות תמשיך לתמוך, לפתח ולהשקיע משאבים בקידום פעילות ההתעמלות והאקרובטיקה בעיר, לצד ענפי ספורט נוספים שמתפתחים בעיר בשנים האחרונות".

נירית דנון לאופר, מנהלת ג'ימנסט, בירכה את הרקדנים על ביצועיהן המרשימים, והודתה למר איציק עובדיה על התמיכה המתמשכת שלו ושל כל אנשי החברה העירונית רחובות בפעילות ההתעמלות והאקרובטיקה בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh