תרימו לחיים: ג'מס (JEM'S) הגיע לרחובות

תרימו לחיים: ג'מס (JEM'S) הגיע לרחובות

עם 10 מקומות שוקקים ברחבי הארץ ומבשלת בירה מובילה, נכנסת בימים אלה רשת  JEM'S המוכרת והאהובה גם לרחובות.  הביקוש הרב מהקהל באזור השיג את המטרה והמקום החדש של הרשת, בקריית המדע בעיר, פותח את שעריו ומזמין אתכם לחוויה ייחודית ושונה של בירה טרייה ואוכל מעולה. האווירה השמחה-עלינו!

הוא סוף סוף כאן: רשת JEM'S פתחה את שעריה בפעם ה-11, הפעם בקריית המדע ברחובות. הג'מס החדש, שפתוח בימים אלה להרצה, מעניק לתושבי רחובות  והשפלה את ההזדמנות ליהנות, כמו באזורים אחרים בארץ,- מחוויית הבירה והאוכל הייחודית של הרשת.

מאז נפתח ג'מס רחובות לפני שבועות בודדים, מדווחים בעלי המקום על עומס מבקרים קבוע ובלתי פוסק, הנהנים מבירה טרייה ולא מסוננת, כזו שאינה מתועשת, ואינה מכילה תוספות לא טבעיות או חומרים משמרים. בירה ג'מס עשויה מחומרים טבעיים בלבד, מה שמעניק לה טעם שאי אפשר שלא להתאהב בו. לא פחות מתשעה סוגים שונים של בירת ג'מס מוצעת למבלים הרבים במקום.

לצד הבירה האיכותית, מגישים גם כאן את כל מנות הדגל של הג'מס, בדגש על אוכל טרי, איכותי, המיוצר במקום מידי יום ונהנה מטעמים ואיכות שאין להם תחליף. בין היתר, מדווחים בג'מס כי הביקוש הגבוה ביותר נרשם למנות הנקניקיות הנעשות במקום מבשר אנטריקוט וכבש, כבד קצוץ ביתי, הסלופי ג'מס ואף למנות הטבעוניות המיוחדות שמגישים במקום.

לצד האוכל, הבירה, והאווירה המיוחדת, יארח בקרוב ג'מס רחובות גם הופעות חיות של אמנים שונים.

ג'מס רחובות מצטרף לרשימה המכובדת של ה'ג'מסים' ברחבי הארץ, בהם

ג'מס פתח תקווה, הג'מס הראשון בו ממוקמת המבשלה, קיסריה, פרדס חנה, נתניה, דרורים, הרצליה, כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, רמת החייל, ומודיעין. בקרוב, צפויה הרשת לפתוח את המקום הבא- הפעם, בבאר שבע.

בהקמת המקום הושקעה חשיבה רבה וג'מס רחובות מציב סטנדרטים חדשים של עיצוב ואווירה, המותאמים לרמה בינלאומית ויכולים בקלות להתאים גם לערים כמו ניו יורק, ברלין ולונדון. פעילות רבה הושקעה גם בגיוס והכשרת צוות העובדים האיכותי של המקום וכמובן בעיצובו המיוחד של החלל, הכולל צינורות בירה התלויים על קירות ותקרת המקום ומובילים את הבירה הטרייה לברזים.

בימים אלה, מציינת רשת ג'מס עשור להקמת ג'מס פתח תקווה והמבשלה.

על רשת ג'מס ופעילותה המתרחבת אמונים דניאל אלון וג'רמי וולפלד, שניהם עולים מארה"ב שבחרו בציונות והחליטו להשתקע בישראל והחלו לייצר את הבירה הטרייה הראשונה בישראל.

אל השניים הצטרף דרור ארז, הנמנה על מייסדי הרשת ובין האנשים המקצוענים והמנוסים בתחום המזון והאירוח בישראל.
מקור השם "ג'מס" מגיע משמו של וולפלד אשר עזב את עבודתו כמנהל האירועים של הבית הלבן כדי להגשים את חלומו – לייצר בירה טרייה וטעימה בארץ ישראל.

דניאל אלון, מנכ"ל ובעלים משותף בג'מס: "משפחת ג'מס מתרחבת ואנחנו נרגשים להביא את החוויה הייחודית של ג'מס גם לרחובות, עיר שמשקפת את ישראל היפה עם אוכלוסיה נהדרת וחברות ומוסדות מובילות בעולם. ג'מס היא לא רק בירה טרייה ואיכותית, אלא מותג שמביא עימו סטנדרט בלתי מתפשר של איכות וטריות וחוויה מיוחדת לאורחים שלנו בכל רחבי הארץ, ועכשיו גם לתושבי רחובות והסביבה. אני מזמין את כולם להגיע ולהתרגש איתנו".

ג'מס רחובות  |  שעות פתיחה: א'-ה', 12:00- לקוח אחרון  |  כתובת: הלל וחנן אופנהיימר 2, פארק המדע  |  להזמנת מקום: 08-8010800.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh