חבילות נופש הכי שוות לאתונה

חבילות נופש הכי שוות לאתונה

אחת הערים המעניינות ביותר ברחבי העולם היא ללא ספק אתונה. זו עיר יוונית בעל תרבות עתיקה ומעוררת דמיון אשר שואבת את המבקרים לתרבות עתיקת יומין אשר מלווה אותנו עד היום במישורים שונים בחיינו. ואכן, אתונה הינה יעד תיירותי פופולארי מעוד אשר מצליח להביא אליו תיירים רבים מארצות שונות ברחבי העולם וכמובן גם מישראל. מטיילים רבים שמגיעים לטיול ארוך ביוון לא יוותרו ויערכו גם ביקור בעיר אתונה.

מה ניתן לעשות באתונה?

אתונה מקבלת את התיירים שמגיעים לגבולותיה עם שפע של אטרקציות. בין היתר בולטים בית הפרלמנט, כיכר סינטגמה והאקרופליס. בנוסף לפן ההיסטורי המרתק שהעיר הזו טומנת בחובה ניתן למצוא בה מסעדות משובחות לצד מרכזי קניות. העיר מציעה מגוון פתרונות אירוח, היות שכך לפני שיוצאים לאתונה חשוב לברר היטב על חבילות נופש לאתונה כדי לאתר את החבילה שמתאימה לכם מבחינת מקום הלינה ויתר הפרטים שכלולים בחבילה.

מה כוללת החבילה?

כאשר עומדים לקראת רכישה של חבילת נופש באתונה חשוב לבחון את החבילה ואת מה שהיא כוללת. יש חברות תיירות שמציעות לתיירים דילים לאתונה אשר כוללים מקום לינה בלבד. לעומת זאת ניתן למצוא חבילות נופש לאתונה משתלמות בשיטת הכול כלול. כלומר, חבילה כוללת טיסות, לינה וכן ביקורים באתרים וטיולים בעיר. בעת בחירת החבילה יש לבחון את הפרטים כולם ולוודא כי הטיול המדובר מתאים לכם מכל הבחינות. אמנם המחיר משמעותי עבורכם, אבל לא נכון להתפשר על מה שחשוב לכם ולשלם מחיר זול. לא פעם תיירים חוזרים מאוכזבים מטיולים כאלו…

מלונות מומלצים באתונה

אתונה מציעה שפע של מלונות לתיירים. המלונות המומלצים ביותר הם מלון קינג ג'ורג', גראנד ברטאן, בוטיק o&b, מלון אווה ומלון קוקו מאט הוטל נפסיקה. כדאי לדעת שאתונה הינה עיר גדולה אשר לצד אזורים מתויירים שנעים וטוב לנפוש בהם, היא מכילה גם אזורים פחות נעימים. מה שאומר שאולי אפשר להשיג דילים לאתונה משתלמים מאוד, אך השהייה באזור עשויה להיות לא נעימה והיא תגביל אתכם. מסיבה זו מומלץ להתרחק ממלונות ששוכנים באזור כיכר אומוניה שנחשב לאזור בלתי מוצלח לתיירים. לעומת זאת כיכר סינטגמה הוא אזור מבוקש ומוצלח ביותר, ושם מתאים וכדאי לאתר מלון, היות ויש מרכזי תיירות רבים אשר נמצאים במרחק הליכה מכיכר זו.

הזמנת כרטיסים מראש

בגין העובדה שיש באתונה אתרים מבוקשים מאוד אשר מטבע הדברים הם גם עמוסים מאוד, מומלץ לבצע רכישת כרטיסים מוקדמת באתר החברה או באמצעות חברת התיירות אשר רכשתם ממנה את הדיל. בצורה זו אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר כאשר הנכם מגיעים לבקר באתר. בחרו חברת תיירות אמינה ובעלת רפרטואר עשיר, כדי שתהיו בטוחים שאתם לא לוקחים סיכונים מיותרים ואנשי מקצוע מיומנים מנחים אתכם בדרככם לטיול מוצלח.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh