לראשונה: מידע אונליין על רכבי הטיאוט

לראשונה: מידע אונליין על רכבי הטיאוט

מהפכת ה"עיר החכמה" מגיעה לרכבי הטיאוט של האגף לחזות העיר הפועלים ברחובות: החל מהחודש כל הרכבים צויידו ברכיב GPS המצביע על מיקום הרכב בזמן אמת. בעקבות המעקב הוזמנו הקבלנים לשיחת בירור השבוע בעירייה.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש ומחזיק תיק חזות העיר: "בשלב הראשון נפקח ונעקוב אחרי העבודה של הקבלנים דרך העירייה ובשלב השני גם התושבים יוכלו בצורה שקופה לראות ולדעת אם הרכב עבר אצלם בשכונה. נמשיך להוביל מהפיכה  בחזות העיר באמצעות כל הכלים העומדים לרשותנו".

ביוזמת סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזור העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', הותקנו בכל רחבי הטיאוט בפועלים מטעם עיריית רחובות רכיבי  GPS , אשר מדווחים אונליין לעירייה על מקום הימצאם של הרכבים בזמן אמת.

עיריית רחובות מפעילה מערך נקיון רחוב הכולל 6 רכזי טיאוט הפועלים במקביל ברחבי העיר מידי יום. רכבים אלו נועדו לנקות את הכבישים הראשיים  ואת רחובות השכונות ברחבי העיר עפ"י תוכנית עבודה של האגף לחזות העיר. ההחלטה על התקנת הרכיבים לקבלת מידע בזמן אמת התקבלה במטרה להגביר את השקיפות מול התושבים, ולהגדיל את הפיקוח על הקבלנים אשר מבצעים את העבודה עבור העירייה. בעקבות התקנת החיישנים והמעקב אחרי הרכבים, זומנו הקבלנים לשיחת בירור השבוע בלשכתו של סגן ראש העיר עו"ד מרקוביץ'.

מערך רכבי הטיאוט כולו מופעל באמצעות חברות חיצוניות ולא ע"י עיריית רחובות באופן ישיר ולכן ישנה חשיבות עליונה לפיקוח ובקרה על עבודתם. בשלב הראשון הדיווחים מועברים למוקד העירוני, למשרדי אגף חזות העיר וללשכת סגן ראש העיר.

בשלב השני ישולבו מפות אונליין באתר העירוני וכל תושב יוכל לדעת בכל רגע נתון היכן הרכבים ולוודא שרכבים אלו אכן היו בשכונה הרלוונטית בכל יום ויום.

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש ומחזיק תיק חזות העיר: "המהלך הזה נודע בראש ובראשונה להגביר את הפיקוח על ניקיון העיר. מדובר בצעד מתבקש בדרך לשינוי יסודי בחזות העיר. בשלב הראשון נפקח ונעקוב אחרי העבודה של הקבלנים דרך העירייה ובשלב השני נביא לכך שגם התושבים יוכלו בצורה שקופה לראות ולדעת אם הרכב עבר אצלם בשכונה. עיריית רחובות משקיעה כעת משאבים רבים בטיפוח העיר וניקיונה- אך בלי פיקוח לא יהיה שינוי. נמשיך להוביל מהפיכה  בחזות העיר באמצעות כל הכלים העומדים לרשותנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh