ניקוי ספות בחיפה

ניקוי ספות בחיפה

בחיפה יש אוכלוסייה מגוונת הצורכת שירותים שונים וביניהם שירותי ניקיון. ניתן למצוא שירותי ניקיון מקצועיים המיועדים לרהיטים מרופדים. ניקוי ספות הוא אחד הנדרשים ומתבצע בבתי הלקוחות. החברה יכולה לטפל בריפודים שונים וביניהם כאלו המרופדים בסוגי בד שונים. את העבודה מבצע צוות מקצועי בעזרת מיכון חשמלי מיוחד הכולל שואבי אבק, מכונות להזרקת מים ושאיבתם, מברשות וכלים וחומרים אחרים הנדרשים לסוג עבודה כזה ועוד.

תהליך ניקוי ספות בחיפה והקריות מתחיל עם שאיבת אבק יסודית. השואב בעל עוצמה גדולה ומצליח לשאוב פירורי מזון, עלים יבשים ולכלוך אחר הנתקע בין המושבים והקפלים. השאיבה מקלה מאוד על הניקוי הרטוב. בשלב הבא מזריקים לתוך הריפודים מים שמהולים בהם חומרים דטרגנטים מיוחדים. אלו מצליחים לפרק ולמוסס את הלכלוך. לאחר מכן, שואבים את המים המלוכלכים אל תוך מיכל אחר המותקן במכונה. כבר במבט ראשוני ניתן לזהות את ההבדל בין המים הנקיים למלוכלכים ולראות שפעולת הניקוי, אכן, מתבצעת.

במידת הצורך, חוזרים שנית על הפעולה, ומידה ויש כתמים עקשניים, מנסים להסירם בעדינות עם מברשת שיער רכה למניעת נזקים. אחר כך מעמידים את הריפוד לייבוש. בימים חמים משך הייבוש קצר, ובימים קרים, ניתן להשתמש במאווררים המזרזים אותו. לאחר שהכול מתייבש ניתן יהיה להבחין היטב בריפוד הנקי. צריך לציין כי ניקוי ספות בחיפה נעשה בעזרת מים רבים, ולכן, יש צורך לפנות מהחדר, פריטים שעלולים להיפגע, וכן, לדאוג למקום מרווח. מומלץ לבצע טיפול כזה מדי שנה או לפי הצורך.

מומחים המבצעים שירות זה יודעים לזהות את הכתמים ולדעת איך לטפל בהם. יש לכלוך המגיע ממזון ומשקה, יש אחר הנגרם מרגליים מלוכלכות של ילדים קטנים, מעלים הנמרחים על הריפוד, מכפות רגליים של חיות מחמד ועוד. לכל לכלוך יינתן מענה הולם בעת הפעולה. ניקוי ספות עור נעשה בדרך שונה. העור הינו חומר קשיח ולכלוך אינו נספג לתוכו. כאן תתבצע שאיבת אבק וניקוי חיצוני בעזרת מטליות לחות וחומרים המיועדים לניקוי ריפוד זה. מומלץ לקבל שירותים אלו מחברה בעלת מוניטין שבעליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh