כסאות משרדיים

כסאות משרדיים

ריהוט משרדי הינו חלק בלתי נפרד מכל משרד. הוא כולל שולחנות וכסאות, ארונות ורהיטים אחרים. ניתן למצוא מבחר רב של כסאות משרדיים. חלקם מיועד לפקידות, אחרים למנהלים, יש כורסות המתנה שאף הן נכללות בקטגוריה, יש המיועדים למטבחונים ופינות הקפה המצויים בתחום המשרדים וכדומה. הריהוט נבחר על פי שיקולים שונים וביניהם: אופי המשרד, גודלו, עיצובו, ועוד. כמובן שההחלטה היא על דעתם של הבעלים והמנהלים בהתאם לצרכיהם, רצונם, טעמם ויכולותיהם הכספיות.

כסאות משרדיים לפקידות נועדו לישיבה ממושכת. הם ארגונומיים וניתן לכווננם לפי הצורך. כך הגבהת המושב, הטיית הגב וכדומה. במקצועיים יותר ניתן גם למצוא מנגנון נדנוד, כרית ניפוח בגב להוספת תמיכה בגב התחתון, מנגנון החלקה במושב המקנה עומק נוסף, ידיות מתכווננות וכדומה.  הם מגיעים עם ריפודי בד ועור בשלל צבעים מהם ניתן לבחור. כסאות למנהלים מיוצרים בסגנון אחר והם, לרוב, מסיביים ומהודרים יותר. גם כאן יש בעלי מפרט מורכב ורב יותר מהסטנדרטיים, וניתן למצוא ריפודי עור ובד בשלל צבעים.

כסאות וכורסאות המתנה מניחים בלובי, המשרד או במשרד הקבלה. במקומות ציבוריים רבים כמו מרפאות, משרדי קבלת קהל של משרדים ממשלתיים וכדומה, נוהגים להניח כורסאות העשויות ברזל עם ריפוד קל למושבים. זהו ריהוט חזק ועמיד. במשרדי עורכי דין, הייטק וכדומה, תהיינה הכורסאות מרופדות וכאלו ששוקעים לתוכן. כמובן שיש משרדים בהם יהיו כסאות אחרים מסוגים שונים בהתאם להחלטת המקום.

כסאות מסוג אחר הם אלו המיועדים למטבחונים ופינות קפה. הם, לרוב, יהיו מפלסטיק איכותי, ממתכת או מעץ ומחומרים אחרים שניתן לנקותם ללא קושי. חלקם יהיו כסאות סביב שולחן, אחרים, כסאות גבוהים לדלפק וכיוצא בזה. אלו הם כסאות לישיבה קצרה ומהירה. ככלל, בחירת הריהוט, סוגו, ואפיו כולל הכיסאות תתואם לתכנית העיצוב הרואה את כל יחידת המשרד כחלק אינטגראלי אחד בעל חללים שונים. הכוונה היא, כמובן, ליצור מרחב נעים עם אווירה מתאימה, ויחד עם זאת, פרקטי ונוח לשימוש. בחירת כסאות משרדיים היא, בין היתר, פועל יוצא של כל תכנון כזה. מומלץ לרכוש אותם אצל משווק בעל מוניטין אשר ברשותו מבחר מגוון.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh