כך תבחרו נכון חבילת טלוויזיה

כך תבחרו נכון חבילת טלוויזיה

היצע חבילות הטלוויזיה היום הוא אדיר. אם פעם היו 2 ספקיות; יס והוט בלבד, היום גם סלקום ופרטנר נכנסו לתמונה ובמקביל כמובן ישנם את שירותי הסטרימינג של נטפליקס, אמזון ובקרוב גם דיסני+ יכנסו לתמונה. אין ספק שהבחירה לא קלה. אנחנו כאן בכלי לתת לכם כמה טיפים איך לבחור חבילת טלוויזיה בצורה נכונה

בחנו את הרגלי הצפייה המשפחתיים

כל אחד יודע בדיוק במה הוא הכי אוהב לצפות ועל מה הוא מוכן לוותר, אבל האם אתם יודעים מה אוהבים כל בני המשפחה שלכם? לפני שאתם מחליטים להחליף ספק רצוי לשבת כולם ביחד בסלון, ליצור טבלה ולבקש מכל אחד שיכתוב את סוגי התכנים שהוא הכי אוהב ואת התכנים הספציפיים שהוא הכי אוהב. כך תוכלו לדעת על מה אסור לוותר כשמחליפים ספק. למשל אם אתם צופים בפאודה, המקום היחיד בו תוכלו לצפות בתכנית באופן חוקי הוא ב yes או StingTV. הימנעו מעוגמות נפש של לנתק בני משפחה מהתכנים שהם הכי אוהבים, במיוחד אם מדובר בסדרות שרצות קרוב לעשור כמו "המתים המהלכים".

תסתכלו מעבר לחבילה ותגלו את הטריפל

שירות חבילות הטלוויזיה הזול ביותר תמיד יגיע משירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט. מהפכת הלואו קוסט הגיע גם לכאן. יחד עם זאת חשוב להבין שבשביל שתוכלו לראות נטפליקס טוב וחבילות טלוויזיה במחירים נמוכים שמבוססים על צפייה דרך האינטרנט, יש לבדוק האם לאותו ספק יש גם חבילת אינטרנט משתלמת, או טריפל שכולל טלפון. בשום אופן לא מומלץ לבחור חבילת אינטרנט מתחת ל 100 מגה.

איכות הצפייה

כמות התכנים שמוצגים בארץ ב 4k היא לא גדולה. כדי לראות באיכות כזו, יש צורך בממיר מיוחד שעלותו מייקרת את חבילת הטלוויזיה. לפני שאתם בוחרים בממיר כזה, עליכם לבדוק כמה תכנים ב  4kאותו הספק מציע והאם זה משתלם בכלל.

VOD

השוואת נתונים הוא נושא חובה כאשר בוחרים חבילת טלוויזיה. הכוונה היא לא רק למחירים אלא גם לכמות ואיכות התכנים. תבדקו עד כמה גדולות ספריות ה VOD של הספקיות. לא אחת קרה שאנשים וותרו על התהליך כי הם ראו שלכולם יש את הסדרות של HBO למשל, אבל לא לכולם יש את אותה כמות סדרות וסרטים וכך, לאחר כמה חודשים, פשוט נגמר להם מה לראות בטלוויזיה והם נאלצו לחסור לספקית הקודמת. מי שאינו נוהג להקדיש הרבה זמן לצפייה בסדרות ובעיקר רוצה לראות כמה פרקים מידי פעם, לא צריך לעבור את התהליך הזה, אבל המכורים, חייבים להשוות.

התייעצו עם השכנים

בכל בניין ישנה קבוצת וואטסאפ של הדיירים. התייעצו איתם האם הם מרוצים מהחבילות הטלוויזיה שלהם, האם יש להם מספיק תכנים? האם הם נאלצים להשתמש בשירות משלים כי חסרים תכנים? זוהי דרך מעולה ללמוד מניסיונם של אנשים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh