רחל בן יצחק מונתה למנהלת המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך

רחל בן יצחק מונתה למנהלת המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך

בן יצחק, בוגרת תואר שני בלימודי משפט, כיהנה בחודשים האחרונים כממלאת מקום מנהל המחלקה* לפני כן ניהלה את תיכון "מפתן" לנוער בסיכון, והיא בעלת ניסיון עשיר בעבודה בתחום החינוך בכלל, והיכרות עם חינוך בני הנוער בפרט

מחלקת החינוך העל יסודי אמונה על הובלת המדיניות העירונית אל מול התיכונים ובתי הספר העל יסודיים בעיר . לאחרונה התקבלה החלטה במכרז לתפקיד מנהל/ת מחלקת החינוך העל יסודי באגף החינוך: רחל בן יצחק נבחרה למנהלת המחלקה.

במהלך חצי השנה האחרונה שימשה בן יצחק כמ"מ מנהל המחלקה שעזב. במהלך התקופה היא טיפלה בכל תפקידי המחלקה הכוללים: רישום לחטיבת הביניים, וועדות התמדה, וועדות השמה, טיפול במעברי תלמידים, קידום יוזמות ועוד..

אגף החינוך בכלל והמחלקה בפרט מובילים תפיסה המבוססת על שיתופי פעולה נרחבים עם מנהלי בתי הספר ופיקוח משרד החינוך. כל זאת תוך הובלת תהליכים והטמעתם, מתן מעטפת בכל התחומים לבתי הספר, ויצירת תפיסה חינוכית ייחודית לכל אחד.

בימים אלה נערכים במרץ במחלקה לפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים בעיר, עם מינימום תקלות : הדבר כולל גם את הכנת המערכת לקראת רישום לכיתות ז' לשנת הלימודים תשפ"א, הובלת פרויקטים ייחודיים הנותנים מענה לצרכים לימודיים, תכניות לפיתוח חוסן בקרב התלמידים, ותמיכה בצוותים החינוכיים בבתי הספר.

בן יצחק מחזיקה בתעודת הוראה עם התמחות בחינוך המיוחד, והיא בוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני לימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן.

לבן יצחק ניסיון עשיר בעבודה בתחום החינוך בכלל, והיכרות עם חינוך בני הנוער בפרט. בעבר שימשה כעובדת נוער וצעירים, קבסי"ת,  מורה ורכזת, ובתפקידה האחרון ניהלה את בית ספר לנוער בסיכון "מפתן" בעיר.

כמו כן עסקה בניהול פרויקטים חינוכיים שונים, ניהלה את פרויקט "הדרך החדשה" מטעם הרשות ועוד, והיא בעלת הכשרה כמאמנת אישית, מנחת קבוצות ויועצת ארגונית.

רחל בן יצחק אמרה היום כי "אני מודה על האמון שניתן בי, ושמחה על הזכות לנהל את השותפות עם התיכונים וחטיבות הביניים בעיר מטעם עיריית רחובות. אפעל על מנת לשמר ואף לשפר את ההישגים המצוינים של בתי הספר  כפי שבאו לידי ביטוי בתמונה החינוכית האחרונה".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אמר כי "בימים אלה אנו נערכים לפתיחת שנת הלימודים וישנה חשיבות גדולה למינוי של רחל בן יצחק דווקא בעיתוי הזה. אנו מאחלים לה בהצלחה רבה, ונעניק לה את כל הכלים לבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: : "אני מברכת את רחל על מינויה הקבוע. כממלאת מקום רחל יצרה קשרי עבודה מצוינים עם מנהלי ומנהלות בתי הספר וקידמה נושאים רבים. אני בטוחה בהצלחתה ומאחלת לה עשייה פורייה ומספקת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh