חברת ניהול וועד הבית

חברת ניהול וועד הבית

כאשר נבחר וועד ביית מדיירי הבניין, קשה  להשתלט על האספקטים השונים של ניהול הבניין, בכדי שכל הדיירים יוכלו למעשה ליהנות משירות של ניקיון, תשלום אגרות וייצוג מול גורמים שונים. על מנת שניתן יהיה לקבל תוצאות מעולות והבניין יתוחזק על הצד הטוב ביותר, יש לפנות אל חברת ניהול ועד הבית. יש לבצע את הבדיקות הנכונות ולנסות מה חברת הניהול, תציע לכם בתמורה לכספכם. הבדיקה הזאת, הינה חיונית ועליכם להיות שלמים עם ההחלטה שתקבלו בסופו של דבר.

וועדי בתים בעבר, היו צריכים להילחם בכל חודש, כאשר הגיע מועד תשלום וועד הבי, להתווכח עם סרבני תשלום, להתווכח עם דיירים לאיסוף כסף על מנת לתקן את המעלית, לצבוע את חדר המדרגות ולשלם לגנן, אשר יטפח או ישנה את הגינה שנמצאת בכניסה לבניין המשותף. אפ תיפנו אל חברת ניהול ועד הבית, דברים אלה לא יקרו. אמנם החברה מכנסת אסיפות דיירים, כאשר יש לתקן או לחדש מתקנים חיוניים בבניין המשותף, אך הכול הרבה יותר מסודר.

מגמת ההפרטה של  שירותי ניהול וועד הבית רק תתחזק עם השנים

אנו עדים לתופעה ש אחזקת בניינים משותפים, רק הופכת למורכבת יותר. מגמת ההפרטה של שירותי ניהול וועד בית רק מתחזקת עם השנים. היום שימוש בשירותיה של חברת ניהול ועד הבית, היא אינה מנת חלקם של עשירים בלבד, כי אם של בניינים משותפים רבים בכל ערי הארץ. לא רק בנייני מגורים רבי קומות חדשים נעזרים ע"י חברה לניהול וועד הבית, כי אם בנייני מגורים בינוניים וקטנים, אשר כבר התעייפו מניהול עצמאי של כל נושא וועד הבית של הבניין בו הם מתגוררים.

הסיבה בשנים האחרונות לביקוש רב של חברות לניהול וועדי בתים

בגלל ההתפתחות העירונית שהפכה להיות מואצת עם השנים, הבניינים המשותפים הפכו לגדולים יותר וכן גם למורכבים ותר, מה שוועד בית שנבחר מדיירי הבניין המשותף, לא יוכל לנהל בכוחות עצמו. זו הסיבה שנכנסו לחיינו חברות רבות העוסקות עם ניהול וועד הבית, כאשר חברות אלה נמצאות בקשר, עם אנשי מקצוע בתחום שירות מעליות, ציוד ובדיקה של מערכות כיבוי אש, ניקיון קבוע, גינון, חשמל, שיפוץ הלובי, סיוד ואיטום גג הבניין  ועוד.

גם אם התקבלה בחירה לוותר על וועד הבית שניהל את הבניין באופן עצמאי ולהעסיק תחתיו חברת ניהול וועד הבית,  מומלץ עדיין למנות נציגות מטעם דיירי הבניין המשותף. מי שייבחר ויירתם לנושא זה, יפקח על פעילותה של החברה וכן, ישמור על קשר מולה. יש לציין, כי המחירים של ניהול וועד הבית ע"י חברה חיצונית, משתנים על פי נתוני הבניין המגורים המשותף. יש לציין כי בניין מגורים חדש שיש בו חדר כושר ובריכת שחייה למשל, דמי וועד הבית החודשיים, יהיו גבוהים יותר מאשר בניין מגורים ללא חדר כושר או בריכת שחייה.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh