גאווה רחובותית: מועצת הנוער העירונית זכתה באות המועצה היוזמת

גאווה רחובותית: מועצת הנוער העירונית זכתה באות המועצה היוזמת

התואר המכובד הוענק למועצת הנוער על פעילויות מגוונות שיזמה והוציאה לפועל למען הנוער בעיר.

מועצת הנוער העירונית של רחובות זכתה השבוע ב"אות המועצה היוזמת" לשנת תעש"ט על יוזמתה לפעילויות שונות לטובת הנוער בעיר.

הוועדה הארצית למועצות נוער בשיתוף  עמותת במתנ"ה (בוגרי מועצת התלמידים והנוער הארצית) בחרה להעניק את האות למועצת הנוער העירונית כהוקרה על יישום עקרונות הוועדה הארצית, וכן על פעילות תקינה ויוזמה מבורכת של חברי המועצה לטובת הנוער בעיר. כל זאת  תוך תרומה לקהילה ויצירת מעורבות של בני נוער מקומיים רבים.

מועצות התלמידים והנוער הן הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג של בני הנוער במדינת ישראל. כחלק

ממערך גלגל המועצות מתקיימת מידי שנה הוועידה הארצית של מועצות התלמידים והנוער. וועידה זו קובעת את הנושא השנתי ואת קווי היסוד של המועצות.

עמותת במתנ"ה מעניקה בכל שנה אות הצטיינות למועצות תלמידים ונוער תקינות, היוזמות ומיישמות את מסמך הועידה המחוזי והן את נושא הועידה הארצית השנתי. זאת מתוך הרצון להוקיר מועצות שיזמו פעילויות שונות לטובת בני הנוער תוך יצירת מעורבות של בני נוער רבים ככל שניתן ברמה המקומית.

השנה בחרה עמותת במתנ"ה במועצת הנוער של רחובות בתור מועצה שמקדמת מנהיגות צעירה, מתוך מטרה לקדם ערכים של מעורבות ותמורה לחברה.

יושב ראש מועצת הנוער העירונית ברחובות, נמרוד פפרני: "מועצת הנוער העירונית ברחובות פועלת מתוך עקרונות וערכי השוויון, העזרה לזולת ואהבת האחר, תוך כדי השמעת קול הנוער הרחובותי מול מקבלי ההחלטות. אני שמח מאוד לקבל את האות ונמשיך לפעול למען הנוער בעיר. תודה רבה לראש העיר רחמים מלול על תמיכתו הרבה, לאבי יוספי מנהל מחלקת הילדים והנוער, ולאורי שר מנחה המועצה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh