טיפים למעבר קל של דירה ברחובות

טיפים למעבר קל של דירה ברחובות

העיר רחובות נחשבת עיר המדע והתרבות בארץ. מתגוררים בה יותר מ- 140 אלף תושבים  והיא מחולקת לשישה חלקים עיקריים שמרכיבים אותה – צפון העיר, מזרח העיר, דרום העיר, מערב העיר, מרכז העיר ואזור שעריים וכפר מרמורק. המעבר בין חלקי העיר לא תמיד יכול להיות משימה קלה בגלל אילוצי פקקים וחוסר התמצאות בעיר עצמה. ארגנו לכם טיפים למעבר קל ברחובות שיעזור לכם להפוך את המשימה לברת ביצוע.

חברת הובלות שמכירה את רחובות

כשאתם מחפשים חברת הובלות ברחובות, כדאי לסגור עם חברה שמתחשבת בגורמים הבאים:

עומסי תנועה ופקקים

רחובות נחשבת עיר יחסית מאוד פקוקה. הרחוב הראשי בעיר רחובות הוא רחוב הרצל שמאכלס בתוכו שווקים ומרכזי קניות רבים ובעיקר לא הרבה מקומות חנייה. במרכז העיר ניתן למצוא את קניון רחובות, התחנה המרכזית והספרייה העירונית. מוקד חזק לפקקים ועומסי תנועה נמצא בצפון העיר בגלל קרבתו לפארק המדע שמושך אליו הרבה מבקרים במהלך כל השנה. בעיר יש מוקדי עניין שגורמים לעומסי התנועה – בית חולים קלפן בדרום העיר ושכונת אפרים שנמצא בה בית משפט השלום במערב העיר.

צריך לוודא עם חברת ההובלות שמובילה את החפצים שלכם שהיא מכירה את שעות העומס ויודעת לנתב בין הרחובות הפקוקים, מתכננת בהתאם את זמן ההגעה אליכם ויודעת איפה אפשר לחנות את משאית ההובלות במקום חנייה מסודר ברחוב שלכם.

זמן ההובלה

בהמשך לעומסי התנועה והפקקים, תקבעו זמן הובלה מסוים של ההובלה מבית לבית ותערכו בהתאם לכמה זמן האריזה והפריקה של הציוד שלכם בבית החדש אמורה לקחת.

התחשבות בחגים ובמועדים מיוחדים

אתם צריכים לקחת בחשבון שיש חגים או מועדים מיוחדים בהם אין אפשרות לתאם הובלה לדירה. כמו כן, ערבי חג, חזרה ללימודים, יציאה של התלמידים לחופש, החופש הגדול נחשבים זמנים פקוקים לבצע הובלה וצריך להיערך בהתאם.

אריזה ופריקה מיומנת

אם אתם לא רוצים להתעסק עם האריזה והפריקה של החפצים שלכם ואתם רוצים להגיע לבית מסודר, יש חברות הובלה שנותנים שירותי אריזה ופריקה מיומנים שיקלו על מעבר הדירה שלכם.

ניסיון

כדאי לשכור חברת הובלות שעובדת שנים בתחום ויש לה שם טוב בעיר רחובות. זה ייתן לכם שקט נפשי שמדובר בחברה אחראית מובילה לכם את החפצים היקרים שלכם.

ביטוח על ההובלה

בהמשך לניסיון של חברת ההובלה, צריך לבדוק איתה אפשרות של ביטוח על ההובלה במקרה שקורה משהו להובלה שלכם. חברות ותיקות לא יהססו לספק לכם ביטוח על ההובלה שהם מבצעים.

שיהיה לכם מעבר קל ומוצלח לרחובות!!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh