תחבורה שיתופית: כנס ראשון מסוגו ביוזמת מינהלת אזורי תעסוקה וwaze

תחבורה שיתופית: כנס ראשון מסוגו ביוזמת מינהלת אזורי תעסוקה וwaze

מינהלת אזורי התעסוקה ברחובות מחזקת את שיתוף הפעולה עם Waze יקיימו כנס ייחודי משותף ברחובות. הדובר הראשי: אורי יוגב , לשעבר יו"ר רשות החברות הממשלתיות* בכנס ייטלו חלק נציגי החברות הגדולות בפארק המדע ונציגי משרד התחבורה. מוזמנים כל נציגי החברות ברחובות. הכנס ייערך במלון ליאונרדו ברחובות ביום שני, 16.9.19 בין השעות 9:30-12:00.

לפני מספר חודשים החלו מנהלת אזורי התעסוקה בהלר ו-Waze בשיתוף פעולה ייחודי, ראשון מסוגו בארץ: קידום תוכנית עבודה משותפת להגברת השימוש בנסיעות שיתופיות באמצעות Waze Carpool. שירות הנסיעה השיתופית של Waze מחבר בין אנשים הנוסעים במסלולים דומים ומתאם ביניהם נסיעה משותפת. למעשה מדובר בהצטרפות של עובדים לנהגים הנוסעים ממילא לאזור פארק ת.מ.ר (המדע) ופארק הורוביץ מאזורים שונים בארץ או בעיר, כך שהרכבים יגיעו מלאים למקום. הדבר חוסך עמידה בפקקים של יותר מכוניות ומפחית את העומס בחניה, מפחית את זיהום האוויר ומקדם סביבה ירוקה, הפחתת פליטות ועוד. את ההצטרפות הזו מניע שירות Waze Carpool, אשר באמצעות הקשה על הכפתור באפליקציה – מחבר בין אנשים מאותו אזור שנוסעים לאותו יעד.

במסגרת ההרשמה כל משתמש בוחר אם הוא מעדיף להיות נהג או נוסע (אפשר כמובן להיות גם וגם), ולאחר מכן פשוט מתחילים לנסוע. הנוסעים משלמים מחיר המגלם השתתפות בהוצאות הנסיעה, הנהגים מקבלים תשלום, וכולם ביחד מסייעים להפחית את מספר המכוניות על הכביש ולפתור את בעיית הפקקים.

לאחר מספר חודשים של פעילות מוצלחת ביותר, החליטו השותפים לעבור לשלב הבא: חשיפה כוללת על מנת להרחיב את מעגל המשתתפים בו.

במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים ברחובות כנס ראשון וייחודי שיזמו Waze ומינהלת אזורי התעסוקה, בנושא עתיד התחבורה וקידום הנסיעות השיתופיות לרווחת החברות והעובדים. הכנס יתקיים ביום שני 16.9.19, במלון לאונרדו ברחובות, בין השעות 9:30-12:00.

לכנס יגיעו נציגים בכירים ממשרד התחבורה, והדובר המרכזי הוא אורי יוגב, יו״ר ומייסד Future Mobility Il. לכנס מוזמנים כל נציגי החברות ברחובות, על מנת לחשוף בפניהם את ההצלחה של פתרון התחבורה השיתופית בעיר.

עו״ד עדי מוטולה, ראש מינהלת אזורי התעסוקה: "אנו קוראים לכל החברות והעסקים בהם להצטרף ולקחת חלק במהלך שיתרום לשינוי מצב התחבורה במדינה בכלל, וברחובות בפרט. למהלך הנסיעה השיתופית יש אפקטים מצטברים: נפחית את השהות שלנו בהמתנה בכבישים ובחיפוש אחר מקומות חניה וגם נביא להפחתת הפליטות ובכך נתרום לסביבה ירוקה ומקיימת".

ניתן להירשם לכנס בקישור להלן:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf2yltrujdhUAk2rb5V23SZ8k9T7wxWnJMJ8bjDZYOtSj5-iQ/viewform

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh