היום: עיריית רחובות מקיימת כנס חירום מקיף

היום: עיריית רחובות מקיימת כנס חירום מקיף

הכנס נועד לרענן את מוכנות תפקוד העירייה בחירום, לקראת תרגיל חירום מעשי שייערך בקרוב. בכנס, שנערך בראשות מנכ״ל העירייה דורון מילברג, השתתפו עשרות אנשים, נציגי כלל הגורמים העירוניים הרלוונטיים. קדם לו תרגיל חירום שנערך בשבוע שעבר ע״י תאגיד הבאר השלישית. מנכ״ל העירייה, דורון מילברג: "אנו מקפידים לשמור על רמת מוכנות גבוהה בימי שגרה, על מנת שנוכל לשמור על התושבים על הצד הטוב ביותר בשעת חירום".

עיריית רחובות עורכת היום כנס הכנה מקיף לחירום. התרגיל נערך החל מהבוקר ועד לשעה 14:30.

הכנס נערך בהשתתפות כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ומחוצה לה: מנכ״ל העירייה, דורון מילברג, מנהל אגף ביטחון וחירום, אליצור זרחי, מנהל מחלקת חירום בצלאל שרעבי, כלל מנהלי אגפים ומחלקות רלוונטיים ועובדים , מנכ״ל חוויות היוצא, צביקה מדהלה, מ״מ מנכ״ל הבאר השלישית, זורי שעובי ועוד.

בכנס משתתפים מפקדי פיקוד העורף המלווים את העיר בשעת חירום – המפקד החדש של פיקוד העורף במחוז ירושלים והמרכז, אל"מ איתי לוי, מפקד נפת שפלה, אל״מ במיל. אופיר כהן, ומפקד יקל״ר סא״ל במיל. משה לוי וקצינים נוספים. כמו כן משתתפים בכנס אנשי מינהלת החירום האזרחית, שאנשיה משמשים כמנחים ומתרגלים את מנהלי המכלולים, על מנת לשפר את המוכנות בזמן אמת.

בכנס מרעננים את הנחיות התפקוד ומדיניות הפעילות בשעת חירום, יתקיים תרגול ״על יבש״ של תרחיש לשעת חירום תוך הצמדת חונכים מלווים לכל מכלול, יתקיימו קבוצות תכנון ותיערך סקירה מפורטת של התוצרים.

מנכ״ל העירייה, דורון מילברג: "אנו מקפידים לשמור על רמת מוכנות גבוהה בימי שגרה, על מנת שנוכל לשמור על התושבים על הצד הטוב ביותר בשעת חירום. תפקידנו בחירום כרוך בהצלת חיים , בשמירה על רציפות תפקודית של כל הגורמים הרלוונטיים בעיר, ובקיום שגרת חיים תקינה ככל שניתן לרווחת תושבי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh