מדוע כדאי לחשוב ברצינות על ביטוח תאונות אישיות

מדוע כדאי לחשוב ברצינות על ביטוח תאונות אישיות

אנשי אופק מרכז לזכויות בע"מ עם כל התשובות בשבילכם.

ביטוח תאונות אישיות מכסה את המקרים בהם אנו נחבלים, נפצעים או מעורבים בתאונות שאינן מכוסות על ידי אף ביטוח אחר. לרוב הפציעות הללו מתרחשות בבית, בסופי שבוע ובטיולים, ואנו נאלצים להתמודד לבד עם השלכות הפציעה. אולם במקרה בו יש לכם ביטוח תאונות אישיות, ניתן בסיוע אופק המרכז לזכויות בע"מ להפוך את היוצרות ולתבוע את הנזקים. אנשי מקצוע בעלי הידע והניסיון המקצועי המתאים יכולים להנחות אתכם בהגשת התביעה ובצורה מהירה להביא לקבלת פיצויים. לכן, אם לרגע חשבתם לוותר על ביטוח התאונות האישיות שלכם, או שעדיין לא עשיתם אחד כזה – שווה לעצור לרגע ולחשוב על העתיד הבריאותי שלכם.

מה מכסה ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות מכסה מגוון רחב של אירועי חיים, כפי שמופרט בפוליסה. החל מחבלות, שברים ונפילות ועד לפציעות בטיולים, המבוטח זכאי לפיצויים בהתאם לתנאי הביטוח ולהוכחת הנזק. התאמת ביטוח תאונות אישיות תלויה בהיצע החברה ובאורח החיים אותו מנהל המבוטח. לאחר הצהרת בריאות ואימות פרטים יכול המבוטח לפנות לחברה בסיוע אופק המרכז לזכויות בעמ בכל מקרה בו הוא חושב שיש מקרה של תאונה הכלולה במפרט הביטוח.

הגשת תביעה בסיוע אופק המרכז לזכויות בע"מ

נחבלתם בטיול של שבת, ואתם רוצים להגיש תביעה לחברת הביטוח. אין לכם את הידע המקצועי המספיק ואתם חוששים להגיש את התביעה לבד ולבזבז זמן ומשאבים מיותרים. אופק המרכז לביטוח בע"מ מסייע לישראלים רבים למצות את זכויותיהם מול חברות הביטוח. בתהליך הגשת התביעה הצוות המקצועי שלנו מברר את כל פרטי המקרה, אוסף מכם את האישורים והתיעוד הרפואי, ובהתאם לדרישות החברה מעביר להם את כלל התיק הרפואי באופן מסודר. לאחר מכן נסייע לכם לעבור כל וועדה רפואית או מפגש מול חברת הביטוח והצוות שלנו יעקוב אחרי התקדמות הבקשה עד להשגת תוצאות התביעה הרצויות.

כאשר אתם רוצים להתעסק בחזרה לשגרה, פנו לאופק המרכז לזכויות בע"מ ואנו נהיה שם במקומכם כדי להתמודד עם התביעה.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh