שם חדש, לוגו חדש ופעילות חדשה: הכירו את פורום הנשים

שם חדש, לוגו חדש ופעילות חדשה: הכירו את פורום הנשים

הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות עובר תהליך של מיתוג מחדש: שם הפורום יהיה מעתה "פורום הנשים רחובות", עוצב לוגו חדש ועדכני, ולתוכנית העשירה הקיימת- מצטרפות פעילויות חדשות, ביניהן סדנת שיווק דיגיטלי שתיערך ביום ראשון 22.9, בשעה 17:30 – 21:00 או ביום שני 23.9, בשעה 10:00 – 14:00.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האשה: "המיתוג החדש מסמל התחדשות וריענון בפעילותו העניפה והמבורכת של הפורום".

הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות הוקם לפני 13 שנים, ומאז הטביע את חותמו בהכשרת אלפי נשים, וביצירת מסגרות פעילות מגוונות ואירועים רבים לטובת נשים בעיר, כגון קורסי מנהיגות, הכשרת דירקטוריות, מלגות לתואר ראשון, פורום נשות עסקים ועוד

בימים אלה עובר הפורום הליך של ריענון ומיתוג מחדש, עם יצירתו של לוגו חדש ונראות חדשה, שמו של הפורום יקוצר וישונה ל"פורום הנשים רחובות", וקורסים חדשים יצטרפו למנעד הפעילויות של הפורום.

אוה גור, חברת המועצה מחזיקת תיק קידום מעמד האשה: "הפורום העירוני פועל על ידי נשים למען נשים, הוא בית לכל פעילות שמטרתה לקדם נשים, להעצים אותן ולהעשיר אותן, להעניק להן כלים לעשות הכל. לכן החלטנו לבטא את זה בשם החדש של הפורום – פורום הנשים רחובות, שם הכולל את הכל".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה: "הלוגו החדש שעוצב לפורום מבטא את הרבגוניות של הנשים שפועלות במסגרת הפורום. נשים מרקע שונה, מגילאים שונים וממגוון של עמותות וארגונים עם אג'נדות שונות – ולכולן יש בית ומקום בפורום הנשים העירוני".

בימים אלה מציע הפורום סדרת סדנאות חדשה לתושבות העיר, שכירות ובעלות עסק, שמטרתו להעניק להן את כל הידע בנושא שיווק דיגיטלי – כיצד לספר סיפור ברשת החברתית, כיצד לבנות מותג דיגיטלי, התמחות בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין.

הסדנא הראשונה "סדנת שיווק דיגיטלי – איך לספר סיפור?" תעסוק בנושא השיווק הדיגיטלי ושיפור התוכן ברשתות החברתיות, כיצד לכתוב וכיצד לספר סיפור. תתקיים בשני מועדים – ביום א', 22.9.19, בין השעות 17:30 -21:00 או ביום ב', 23.9.19, בין השעות 10:00- 14:00. המנחה היא גיל מרטנס, מומחית תוכן ושיווק דיגיטלי ועלותה סימלית – 70 ₪ בלבד .

זוהי סנונית ראשונה בסדרת הסדנאות.

חברת המועצה אוה גור: "לאחר כמעט שנה בתפקיד, למדתי לעומק את התחום, הכרתי את הפרוייקטים ואת פעילותו המבורכת של הפורום. נפגשתי עם נשים רבות תושבות העיר ולמדתי על הצרכים והנושאים הדורשים מענה . האני מאמין שלי, כמחזיקת התיק הוא שיפור והנגשה של עוד ידע, מידע, קורסים והדרכות בתחומים מגוונים, בנוסף לכל שירותי הפורום הקיימים כיום. הפורום למען נשים בעיר חייב להגיע לקהל הרבה יותר גדול ולתת מענה לקהל גדול יותר בתחומים מגוונים.

לאחר מחשבה רבה, החלטנו לצאת לדרך עם מיתוג חדש המסמל התחדשות וריענון בפעילותו העניפה והמבורכת של הפורום. הלוגו החדש משקף את העבודה בשיתוף פעולה בין נשות הפורום, העירייה וציבור התושבות.

אנו מזמינות את תושבות רחובות להצטרף למעגל הפעילות וההעשרה – לקידומן האישי ולקידום מעמד האישה בעיר ובארץ בכלל.

בקרוב יצאו פרסומים על קורסים נוספים שפורום נשים יספק לתושבות העיר חלקם בעלות סמלית וחלקם ללא עלות".

לפניות והצעות ניתן לפנות לאוה גור, במייל: eva@odemltd.co.il

וכן לפורום הנשים רחובות בפייסבוק ובמייל: nashim.rehovot@gmail.com

בתמונה: אוה גור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh