"א' של השראה"

"א' של השראה"

בית על"ה פותח את השבוע למבוגרי רחובות עם סדרות הרצאות חדשות.

בשבוע שעבר נפתחה באופן רשמי עונת התרבות החדשה 2019-2020 של בית על"ה – המרכז החדש לתרבות, רווחה ופנאי למבוגר ברחובות, עם הרצאתו המרתקת של אולסי פרי, כוכב העבר של מכבי תל אביב וכן הושקו סדרות ההרצאות החדשות של ימי ראשון תחת הכותרת: א' של השראה.

"כעת מבוגרי העיר יוכלו לפתוח את השבוע בסדרת הרצאות מעניינות במיוחד" אומרת חניתה קאופמן מנהלת מחלקת התרבות בבית על"ה ומוסיפה "כל סדרת הרצאות הינה מתחום אחר. בעת בניית תכנית הפעילות השנתית, היה לנו חשוב להשים דגש על ימי ראשון שפותחים את השבוע באופן שיהיה מרענן עם תכנים איכותיים ומגוונים. היות וכל אחד מאיתנו בעל טעמים והעדפות שונות, יצרנו סדרות ייחודיות, כך שכל אחד יכול לבחור סדרה שמעניינת אותו ומדברת אליו יותר עפ"י תחומי התעניינותו."

בין הסדרות החדשות ניתן למנות את הסדרה "חדר כושר למוח" שמוביל המרצה איתי עניאל, מומחה לפיתוח ושיפור הזיכרון, מייסד שיטת "אמנות הזיכרון". סדרת "מועדון הסרט הטוב" עם המרצה אייל בורוס, יו"ר המועצה הישראלית לקולנוע, מפיק ובמאי של סרטים עלילתיים ודוקומנטריים. סדרת "טיולים מהכורסה", סדרה בת עשר הרצאות איכות על מקומות קסומים ברחבי תבל מפי מיטב המדריכים והמטיילים בעולם.

בנוסף לכך יתקיימו סדרות נוספות בימי ראשון כדוגמת סדרת "All you need is art" עם ד"ר קרן עזרתי המתמחה בנושא אמנות והסדרה ""בריאות רבותי בריאות", מיני סדרה בת שלושה מפגשים שתתמקד בבריאות בגיל השלישי.

לדבריו של אסף וישקין, מנכ"ל על"ה: "אני מזמין את מבוגרי העיר אלינו לבית על"ה ברחוב השופטים 5, כדי שיכירו מקרוב את הבית החדש שלנו ואת התכנים החדשים המתקיימים בו במהלך כל השבוע. בין אם מדובר בהרצאות, קורסים וחוגים חדשים, מופעים, יציאה לאופרה, הצגות וטיולים. אנו פועלים בכל האספקטים הנוגעים לחייהם של מבוגרי העיר ואנחנו כאן עובדים מסביב לשעון עבורם ובשבילם".

בתמונה:  אייל בורוס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh