סטודנטים? קרן אמה גילברט מעניקה מלגות

סטודנטים? קרן אמה גילברט מעניקה מלגות

המלגה שהפכה למסורת: הקרן תעניק מלגות זו השנה השנייה, במסגרת שותפות "ביחד" רחובות-מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית. מדובר ב- 6 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בסך כ-3,600 ₪ כ"א.

קרן אמה גילברט שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה"שותפה" של רחובות באמצעות שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית. במסגרת השותפות פרויקטים רבים בעיר בתחום החינוך, הקהילה והאמנות.

לפני יותר משנה החליטו בפדרצייה היהודית במיניאפוליס לקיים שיתוף פעולה נוסף עם השותפות ברחובות, ולהעניק מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר. בין הקריטריונים: תושבי רחובות (ניתן להציג חוזה שכירות ) וסטודנטים לתואר ראשון בשנה הראשונה או שניה.

במסגרת תהליך קבלת המלגה, נדרשים המתמודדים לכתוב כחצי עמוד על יחסי ישראל עם יהדות התפוצות, והמועמדים שיזכו במלגה יתבקשו להתנדב במסגרת השותפות למטרות הקשורות בנושא היחסים עם יהדות התפוצות .

מקבלי המלגה יידרשו ל-35 שעות התנדבות, וכתיבת מכתב תודה לקרן המשפחה.

זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, המכהן גם כיו"ר ועדת ההיגוי של רחובות-מיניאפוליס: "כחלק מהשותפות לקידום החינוך בעיר, אני שמח שהצלחנו להביא לכאן מלגות לסטודנטים תושבי רחובות. אחרי הנסיון של השנה הראשונה, הקרן ממשיכה בהענקת המלגות, ואני קורא לסטודנטים להגיש מועמדות למלגה עם מטרה מרתקת מאחוריה- חיזוק היחסים עם יהדות התפוצות".

מועד אחרון להרשמה: 22.10.19  |  ניתן להגיש מועמדות בקישור: http://bit.ly/30bDyai

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh