הזדמנות שניה

הזדמנות שניה

ראש העיר, רחמים מלול, בשיחה אישית עם תיכוניסטים לפני יום הכיפורים.

כמדי שנה, נפגש ראש העיר רחמים מלול תלמידי חטיבת הביניים בקרית החינוך מדעים בימים שלפני יום הכיפורים. "אלה ימים של הזדמנות שניה – לעשות חשבון -וחשיבה לעתיד ולהיות ילדים טובים יותר להורים, חברים טובים ותלמידים טובים יותר", אמר להם ראש העיר.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות, הוזמן גם השנה לשוחח עם תלמידי קריית החינוך למדעים לפני יום כיפור. המפגש התקיים בבית הכנסת "שחר היובל" בסמוך לבית הספר.

האירוע נפתח במסכת קצרה שהציגו התלמידים בנושא חגי תשרי ופתיחת השנה. באירוע נכח גם ממלא מקום ראש העיר, בנצי שרעבי, השתתפה גם מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן ונשאו דברים גם  מנהלת קריית החינוך למדעים הילה שחף ומנהלת חטיבת הביניים – איריס בן שימול.

מלול הסביר להם על הימים המיוחדים כעת בשנה, ועל המשמעות של "בין כסה לעשור". הוא העביר את המסר על החשיבות של היחסים בין אדם לחברו, בקשת הסליחה והמשמעות של "הזדמנות שניה" שלפני יום כיפור. בנוסף, הדגיש ראש העיר את המשמעות של המילים, וביקש מהם לנקוט משנה זהירות כאשר כותבים בווטסאפ וברשתות החברתיות, כדי לא לפגוע בחברים.

במהלך המפגש, אמר מלול לתלמידים כי "לכולנו יש הזדמנות שניה לתקן בחיים, וזו המשמעות של הימים שלפני יום הכיפורים. יש לנו הזדמנות לעשות חשבון – וחשיבה לעתיד ולהיות ילדים טובים יותר להורים וחברים טובים יותר למי שמסביבנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh