דילים לבלגרד בדצמבר – כל מה שחשוב לדעת

דילים לבלגרד בדצמבר – כל מה שחשוב לדעת

בלגרד, עיר הבירה המרשימה של סרביה, שוכנת במרחק 3 שעות טיסה בלבד מישראל. פירוש שמה של בירת סרביה הוא העיר הלבנה. סרביה התאוששה במהירות אחרי ההיסטוריה עקובת הדם שהתרחשה בה במשך השנים וכיום בלגרד המהווה את בירת המדינה, מציעה שילוב מרתק ומעניין בין עבר מפואר לחיים המודרניים.  זהו יעד תיירותי פופולרי המציע שפע מוזיאונים, מבנים עתיקים עם ארכיטקטורה מעניינת, מונומנטים מרשימים, חיי לילה סוערים, מסעדות טובות ושלל אטרקציות נוספות לאורך כל השנה.

גם בתקופת החורף, תוכלו להסתובב בנוחות בעיר וסביבתה, להתרשם מהאווירה המיוחדת ומהאטרקציות העונתיות,  אך יש להצטייד בבגדים חמים ולהתעדכן במזג האוויר כדי להתארגן בהתאם.

בלגרד של החורף

בשנים האחרונות, בלגרד הפכה לאחד היעדים התיירותיים הפופולריים בקרב ישראלים, מיליוני תיירים מכל העולם מבקרים בעיר מדי שנה. חשוב לציין כי דילים לבלגרד בחורף נחשבים למשתלמים במיוחד בגלל המחירים הנוחים ובעיקר בגלל הטיסות הזולות בעונה הקרה, וכמובן בגלל הירידה המשמעותית בעלויות הלינה, הבילויים והאוכל.

סרביה ממוקמת במזרח אירופה, עיר הבירה שוכנת במרכז המדינה, בדיוק בנקודת החיבור של נהרות הדנובה והסאבה. בחורף המחירים צונחים מטה לכן כדאי לכם להזמין כבר עכשיו דילים לבלגרד בדצמבר, כך תוכלו ליהנות גם משווקי חג המולד ומאווירה חורפית אך קסומה לקראת סוף השנה האזרחית.

טסים לבלגרד דווקא בדצמבר

טיסה לבלגרד בחורף מאפשרת לכם להכיר את נפלאות העיר וליהנות מהאווירה החורפית של אירופה. יש שפע אטרקציות בבלגרד שיכולות להתאים גם לטיול חורפי קריר במיוחד, וכדאי לנצל את החופשה כדי לבקר באתרי החובה האלו, כגון: מבצר Beogradska Tvrdava מהמאה ה-14, פסל ויקטור, כנסיית סנט סאבה, שדרות המלך אלכסנדר, מדרחוב מיכאיל, בניין הפרלמנט, הארמון הלבן ועוד.

בנוסף, מציעה העיר גם שפע מוזיאונים. מומלץ לבקר במוזיאון התעופה הוותיק שמציע מיצגים אינטראקטיביים מרשימים, במוזיאון הלאומי, במוזיאון ניקולה טסלה ובמוזיאון המרשים לאמנות מודרנית. אין להחמיץ ביקור בשוק הפתוח וכדאי לצאת לשופינג בשווקים המקומיים ובקניונים המציעים חנויות מעצבים ומותגים.

מה אפשר לעשות גם מחוץ לבלגרד?

במהלך החופשה שלכם בבירת סרביה כדאי להכיר גם אתרים הנמצאים בסביבה. אפשר להזמין דיל מסוג טוס וסע וליהנות מטיול בקצב ובתכנון שלכם ברכב שכור צמוד, אך קל גם להגיע ליעדים השונים באמצעות תחבורה ציבורית. מחוץ לבלגרד יש אטרקציות רבות ומעניינות, כדאי לטייל בצפון המדינה וליהנות מנופים מדהימים ומאטרקציות ייחודיות כמו מנזר קרוסדל, מצודת פטרובארדין, נוביסאד – העיר השנייה בגודלה ובה בית כנסת, מרכז חב"ד ורובע עתיק עם סמטאות ציוריות. אין לפספס ביקור בעיירת הנופש זלביטור, בשמורת הטבע אובץ ומומלץ לעצור בעיירות העתיקות והציוריות בכל האזור.

לסיכום, טיסות לבלגרד בחורף מאפשרות לכם לבקר באחת מערי הבירה העתיקות בעולם, וליהנות מאווירה חורפית מרגשת במרחק של טיסה קצרה מנמל התעופה בן גוריון. יש מגוון דילים משתלמים לבלגרד, באפשרותכם לבחור חבילה הכולל טיסות לבלגרד ובחזרה, העברות למלון ובחזרה ממנו ומלון איכותי ומרכזי על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחירים הנמוכים, האווירה החורפית, השווקים הססגוניים וחיי הלילה המפתיעים – כל אלו ועוד הופכים את בלגרד ליעד מועדף בקרב הישראלים לחופשה חורפית מדהימה וחווייתית.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh