מתי צריך שתלים דנטליים?

מתי צריך שתלים דנטליים?

לסבול מבעיות שיניים זה דבר נוראי וכל מי שזה קורה לו יודע לומר שזה כך. מה שכן, יש הבדל בין אנשים שמידי פעם כואבת להם קצת השן בגלל בעיה נקודתית ובין אנשים שחסרות להן שיניים מזה שנים רבות. אחת מהתופעות שכמעט תמיד חוזרות על עצמן במקרה של אנשים שחסרות להן שיניים, זה שהמחסור בשיניים משפיע עליהם לא רק ברמה הפיזית ולא רק בזמן לעיסה. כלומר, הם גם נוטים לחייך הרבה פחות והכול מתוך מטרה ורצון להסתיר את החוסר בשיניים. זה נשמע לכם מוכר? זה המצב שממנו אתם סובלים כבר לא מעט שנים? אם כך, כדאי לדעת: שתל דנטלי הוא הפתרון הנכון. זה לא משנה אם חסרות לכם שיניים בגלל בעיה גנטית, מחלה שלא טופלה או אולי תאונה שעברתם. מה שבטוח זה ששתלים דנטליים יוכלו לשנות עבורכם את המצב ולכן בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האפשרות הזאת, ויפה שעה אחת קודם.

איזה רופא יתאים לטיפול הכולל שתל דנטלי?

שתלים דנטליים אומנם הפכו לטיפול מאוד מקובל ולפתור נהדר בעולם רפואת שיניים, אך זה עדיין לא אומר שתרצו שכל רופא שיניים באשר הוא יעשה לכם טיפול שיניים כזה. לכן, אם אתם יכולים לבדוק תחילה אל מי אתם פונים ולהבטיח בצורה כזאת שאתם בוחרים רופא שיניים נהדר, למה שתוותרו על כך? בין אם אתם רוצים שרופא השיניים יתקין לכם שתל דנטלי ובין אם דרושים לכם טיפולי שינים אחרים, רצוי לפנות רק אל מי:

  • שמגיע עם שנים רבות מאוד של ניסיון
  • שיש לו לא מעט מטופלים שממליצים עליו
  • שיכול להיות זמין עבורכם
  • שמנהל קליניקה רצינית ומודרנית
  • שמכבד את לוח הזמנים ושלא יגרום לכם לחכות לו שעות ארוכות

בנוסף, אם זה יכול להיות רופא שיניים שגם נותן יחס טוב, לבבי ומרגיע ללקוחותיו, זה כמובן עדיף על פני איש מקצוע אנטיפת שלא יהיה לכם נעים להגיע לקליניקה שלו.

האם מדובר על טיפולי שינים מאוד יקרים?

יצא לכם אומנם לשמוע לאחרונה על שתלים דנטליים אך חששתם שהטיפול הזה לא יתאים לכם בגלל המחיר? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. יש היום אפשרות להשוות מחירים והאמת היא, שיש גם לא מעט מקומות שבהם תוכלו ליהנות מהחזרים שונים. לדוגמא, אם יש לכם ביטוח שיניים תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט כסף ולקבל החזר, אז למה שלא תבדקו תחילה את העניין הזה? כמו כן, אם תשאלו מספר רופאי שיניים כמה הם גובים על טיפולים שכוללים שתל דנטלי כל אחד מהם ייתן לכם הצעת מחיר שונה. לכן שווה לברר את הסוגיה הזאת כי אין סיבה לבחור את רופא השיניים שאצלו בקליניקה המחירים הם מהגבוהים ביותר שיש בתחום הזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh