מחיר פאנל מבודד

מחיר פאנל מבודד

פאנלים מבודדים נמצאים בשימוש בתחום הבניה הירוקה. הם משמשים לקירות החיצוניים, הפנימיים, לגגות ומעניקים תוצאה מעולה לצד ידידותיות לסביבה. הפאנלים מגיעים בגדלים שונים וברמות בידוד שונות. הם החומר הנפוץ ביותר בתחום הבניה הירוקה ובתוספות בניה.

העלות של הבניה או תוספת הבניה מורכבת בין היתר מהעלות של הפאנלים. כדי שאפשר יהיה להעריך את עלות הבניה הסופית יש צורך להבין מה נדרש לנו מבחינת כמויות ומבחינת סוג הפאנלים. חישוב המחיר של הפאנל יכול להשתנות בהתאם לסוג ולכמות הנדרשת.

חישוב מחיר פאנל מבודד

ההוצאות של תהליך הבניה או השיפוץ מורכבות משלל גורמים. באופן גס ניתן לחלק אותן בין עלות העבודה לבין עלות חומרי הגלם ולכל אלה ניתן להוסיף הוצאות שונות, שהן יחסית נמוכות יותר, על אגרות. על מנת להוזיל את העלות הכוללת נרצה לחסוך בכל מקום. אם נפחית במעט ממחיר הפאנל המבודד וכך בכל פרט אחר, בסופו של דבר החיסכון יהיה גדול.

מחיר פאנל מבודד מתייחס למטר וכמובן בעת קבלת הצעת המחיר יהיה עלינו להתייחס למחיר הכולל. לכן יהיה עלינו לחשב את מספר הפאנלים הנדרשים לנו או גודלם ובהתאם לבקש בקשה מסודרת. כמו כן, עלינו להתייחס למאפיינים הנוספים של הפאנל ולבחור את זה שהכי מתאים לצרכים שלנו.

סוגי פאנלים

ישנם מספר סוגי פאנלים מבודדים אשר משמשים בבניה קלה. ההחלטה באילו מבין הבאים להשתמש תתקבל בהתאם לצורך ואין מענה אחד שנכון לכל מקום ואחר שאינו מתאים.

  • פאנל ממולא בצמר סלעים – זהו אחד הפאנלים המבודדים שגם נחשב לאיכותי מאד וגם עמיד בפני אש. הוא יעיל לבתים, למבנים בהם נמצאים ילדים ובכל מבנה שיכולה להיות סכנת התלקחות.
  • פאנל אלומיניום ממולא בפוליסטרון – נחשב לנפוץ ובעיקר בתוספות בניה כמו סגירת מרפסת ובבניה שמתבצעת על גג הבניין.
  • פאנל פח ממולא פוליסטרון – אינו מבטיח עמידה בפני אש ולכן יתאים למבנים שאינם משמשים לפעילות יום יומית כמו מחסנים.
  • פאנל פח גלי מפלדה – עמיד לאורך שנים. מתאים לתוספת בניה, להוספת מבנה על הגג, סגירת מרפסות וגם לקירות פנימיים.

לבחור את הפתרון הנכון ביותר לטווח הארוך

בבחינת מחיר פאנל מבודד מומלץ להסתכל על הטווח הארוך. אין זה מספיק לדעת כי ישנם סוגים שונים של פאנלים ולתת פתרון שיכול להיראות טוב כאן ועכשיו אלא יש להעדיף שימוש בחומרים שגם לאחר שנים ייראו כחדשים. קבלנים ואנשי מקצוע לרוב יוכלו להמליץ לנו על הפאנלים הטובים ביותר למשימה ויוכלו להסביר לנו את ההבדלים בין האפשרויות השונות.

אלו מאיתנו אשר מבצעים עבודה באופן עצמאי יוכלו תמיד להתייעץ עם אנשי המקצוע שבמקום. אנו יכולים לברר על מחיר הפאנל המבודד ויכולים להתייעץ גם באופן ספציפי על הבניה שלנו, לשתף את הפרויקט ולקבל המלצות שיעזרו לנו לצלוח אותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh