אלפי הורים, מאות סדנאות, בית ספר אחד

אלפי הורים, מאות סדנאות, בית ספר אחד

במהלך שנת 2019 המחלקה לתרבות, ידע והשכלה של החברה העירונית רחובות, קיימה באמצעות בית הספר להורים, מאות סדנאות, הרצאות ומפגשי ליווי פרטני לאלפי הורים בעיר

בית הספר העירוני להורים של החברה העירונית רחובות, קיים מאות מפגשי העשרה הן קבוצתיים והן אישיים במגוון רחב של נושאים עבור אלפי הורים ברחובות לילדים בכל הגילאים, על מנת לסייע להם באתגרים השונים בחינוך הילדים ובהכנתם לחיים הבוגרים, ומתכנן להמשיך את פעילותו הענפה עבור ההורים גם בשנת 2020.

בין הפרויקטים שהתקיימו במהלך השנה החולפת – פרויקט "מדברים הורות בסלון", פעילות בעלת קונספט ייחודי, במסגרתה התקיימו בו זמנית 18 הרצאות במגוון רחב של נושאים, בבתים שונים ברחבי העיר, אותם אירחו התושבים עצמם, פעילות בה לקחו חלק מאות הורים.

כמו כן, ביה"ס להורים קיים 22 סדנאות במוסדות החינוך ברחובות, בהם השתתפו 358 הורים. תהליך ההדרכה מונה 5 מפגשים ומועבר על ידי מיטב המנחות. 21 סדנאות התקיימו בקרב המגזר החרדי ובהן השתתפו 650 הורים. לצד מפגשים קבוצתיים, התקיימו 147 הדרכות פרטניות להורים המבקשים לחזק את האקלים המשפחתי שלהם וזקוקים להכוונה אישית, בהתאם לאינטראקציה האישית בינם לבין ילדיהם.

לדברי אודי קדם, מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה: "אחת המשימות החשובות ביותר שלנו כהורים היא חינוך ילדינו ולעתים זה אתגר לא פשוט, ועל כן החלטנו להקל ולסייע להורי העיר ולהביא אליהם את המרצים הטובים שיעניקו להם ארגז כלים לחינוך נכון ובריא. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ולכל מי שתומך באג'נדה".

ההרצאה הקרובה תתקיים ביום ראשון 26.1.2020 בנושא "אהבה לילדנו, לא רק מה שחשבנו" בהנחיית ד"ר אנבלה שקד, מייסדת בית הספר לפסיכותרפיה במכון אדלר, שתעסוק בפיתוח בריאות נפשית והאפשרות לאושר ולהגשמה עצמית של ילדינו. כמו כן, ההרצאה תכלול הקניית כלים לפיתוח אמפטיה ונתינה כבסיס ליצירת חברות ואהבה בחייהם של הילדים, פיתוח תחושת שייכות וכישורים חברתיים. עלות כרטיס להרצאה 40 ₪.

 לפרטים והרשמה: בית הספר העירוני להורים 08-9459397 שלוחה 7 או באתר החברה העירונית רחובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh