כנס "תנו לגדול על שקט"

כנס "תנו לגדול על שקט"

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות הורים ואנשי חינוך לכנס ייחודי, שמטרתו לדחות את השימוש בניידים החכמים בגיל צעיר ולתת אלטרנטיבה מתאימה, תוך שמירה על עצמאות לצד בריאות וביטחון הילדים.

יום שלישי, 28.1, בשעה 19:30 באולם בימת הנוער, עלות הכנס 10 ₪ בלבד וכוללת כיבוד קל.

בשנה וחצי האחרונות, מתנהל פרויקט ארצי בשם "תנו לגדול על שקט", בכ- 600 בתי ספר ברחבי הארץ. הפרויקט החל כיוזמה של הורים והתרחב בבתי ספר בערים השונות בשיתוף פעולה עם הנהגות הורים, מנהלי בתי ספר ועיריות. מטרת היוזמה הינה לדחות את השימוש בסמארטפונים בגיל צעיר ולהציע אלטרנטיבה של טלפון בטוח ללא אינטרנט, שתאפשר עצמאות מחד, ומאידך, תמנע פגיעה וחשיפה לתכנים והתנהגויות שילדים בגיל צעיר אינם בשלים אליהן, ועל ידי כך תמנע פגיעה במיומנויות החברתיות של ילדינו ותאפשר להם יצירתיות והתפתחות נפשית תקינה.

בהמשך להצטרפותם של מספר בתי ספר בעיר לפרויקט, יזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך בתמיכת ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל החברה העירונית רחובות, איציק עובדיה, לקיים כנס בנושא על מנת להציף הנושאים השונים הנגזרים מכך בקרב הורים ואנשי חינוך בעיר.

הכנס "תנו לגדול על שקט", יתקיים ביום שלישי, 28/1, שעה 19:30 באולם בימת הנוער. את הכנס תנחה תמר גלזר ממובילות היוזמה ברחובות, לדבריה: "זו יוזמה שמצד אחד מאפשרת עצמאות מבורכת שיש לילדים בישראל יחסית מוקדם, ומצד שני מגנה עליהם מפני סכנות שהם ממש לא בשלים או מסוגלים להתמודד איתם. ככל שחוקרים יותר מבינים שהסיכוי של ילד העושה שימוש בטלפונים חכמים, לא להיפגע, הוא אפסי. אם אנו, ההורים נשלב כוחות ונתגייס, נוכל לדאוג לילדינו גם לעצמאות וגם לילדות בריאה".

ההרצאה המרכזית תועבר על ידי רן בראון, מייסד ומנכ"ל מכון "מתבגרים" בנושא "הטלפון הראשון שלי – השפעת הטכנולוגיה על מוחם של ילדים". לאחר ההרצאה, יתקיים פאנל מומחים, בו ישתתפו בנוסף לרן בראון גם דר' דורון דושניצקי, מומחה לרפואת ילדים, חטיבת הרפואה לאומית שירותי בריאות, גלית זיגמן נחמיאס, פסיכולוגית קלינית, סגנית מנהל המרפאה לסמכות הורית במרכז "שניידר" ושירי בר-שלום, מנחת מחנכים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

עלות 10 שח בלבד כולל כיבוד קל. מספר המשתתפים מוגבל. הרשמה באתר החברה העירונית –https://bit.ly/3a4ZQAz .

ניתן להצטרף לקבוצה במסגרתה ניתן לפרסם ולהעלות שאלות קונקרטיות שעל חלקן ייתנו מענה בכנס: https://www.facebook.com/groups/475425663264646/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh