עקב הביקוש: קורס ייעוץ שינה נוסף בימי שישי במכללה העירונית

עקב הביקוש: קורס ייעוץ שינה נוסף בימי שישי במכללה העירונית

החברה העירונית רחובות והמכללה העירונית רחובות, השיקו בשנה שעברה קורס להכשרת יועצות שינה, בשיתוף עם שרי גלזר מנהלת המרכז להכשרת יועצות שינה. המחזור הראשון של הקורס נרשם כהצלחה גדולה. עקב ביקוש, ייפתח קורס נוסף שיתקיים הפעם בימי שישי, על מנת לאפשר לאימהות לקחת בו חלק ביתר קלות.

את הקורס מדריכה שרי גלזר ובמהלכו ישתלבו מרצים אורחים מעולמות התוכן השונים הרלוונטיים לתינוק. כמו כן, ירכשו המשתתפים כלים בסיסיים שרלוונטיים לבעיות הנפוצות בקרב תינוקות ופעוטות, שההיכרות עימם, תסייע בייעוץ מדויק יותר, תוך ראייה הוליסטית של המתרחש בבית. כלים בסיסיים כגון הדרכת הורים לגיל הרך, תזונה, התפתחות, מעברים רגשיים ועוד. מלבד הפן התיאורטי, הקורס מסייע גם בפן העסקי, וכולל הרצאה של יועצת עסקית ושיווקית שתסייע לבוגרת הקורס לצאת לעולם העסקי בצעדיהן הראשונים כיועצות שינה עצמאיות. חשוב לציין כי גישת המרכז להכשרת יועצות שינה מבוססת על מחקרים מדעיים, ומספקת מענה רגשי לבכי במסגרת התהליך, התאמה אישית של הייעוץ לכל משפחה תוך לימוד הדרגתי של הרגלי השינה.

לדברי אודי קדם, מנהל המכללה העירונית רחובות: "אנו מזהים את הצורך והרצון בהכשרות מקצועיות שונות, במטרה לעשות הסבה או במטרה לשדרג את איכות החיים. בהתאם לכך אנו מרחיבים את תמהיל ההכשרות שלנו משנה לשנה. עקב הביקוש, החלטנו לפתוח מחזור נוסף לקורס ומצרכי השטח, הבנו כי נכון לקהל הקורס לקיימו בימי שישי".

הקורס מתאים גם לעוסקים בתחומים מקבילים, לדברי לילך רייך, מטפלת באמצעות משחק, בוגרת המחזור הראשון של הקורס: "את החשיבות של שינה טובה ואיכותית גיליתי בשני מישורים שונים בחיי. האחד בפן האישי בהתמודדות עם בתי. פניתי לשרי גלזר המקסימה לעזרה והשינוי היה פשוט מדהים, מילדה שלא ישנה, מה שמייצר המון לחץ ומתח שהשפיע על המשפחה כולה, לילדה חייכנית ומשפחה רגועה יותר ובפן המקצועי כמטפלת באמצעות משחק. הופתעתי לגלות כי פעמים רבות, שינוי קטן בהרגלי השינה של ילדים, שהגיעו אליי לטיפול גרם לשינוי עצום במצבו הרגשי וההתנהגותי של הילד. מסיבות אלו בחרתי להתעמק יותר בנושא וללמוד ייעוץ שינה".

הקורס ייפתח ב-20.3, ויתקיים בימי שישי בבוקר למשך 18 מפגשים ומתאים לכל מי שמעוניינת בהסבה לתפקיד עצמאי, או כל אמא שרוצה שהידע יהיה בידיה וכך תוכל ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

תנאי הקבלה לקורס הם מילוי שאלון וראיון אישי עם שרי גלזר. המועמדות המתאימות לקורס, תעבורנה שני תהליכי סטאז' ומי שתסיים בהצלחה, תקבל תעודה מקצועית. לפרטים נוספים: המכללה העירונית רחובות 08-9459397, http://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=6450

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh