176 אלף ₪ פיצוי למאבטח שנפגע ופונה לבי"ח קפלן

176 אלף ₪ פיצוי למאבטח שנפגע ופונה לבי"ח קפלן

מאבטח בבית חולים קפלן, בן 55, שנפגע בתאונת דרכים, יזכה לפיצוי של כ-176 אלף ₪. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בין עו"ד דותן לינדנברג, בא כוחו של המאבטח, לבין חברת הביטוח הכשרת היישוב, שביטחה המאבטח.

מהתביעה נגד חברת הביטוח, עולה כי לפני כ-4 שנים, לקראת השעה 17:00 בעת שהמאבטח נהג במכונית מסוג הונדה בפארק המדע ברחובות, רכב התנגש בו מאחור. למרות שמעוצמת ההתנגשות  נפתחו כריות האוויר, המאבטח  נפגע בגבו ובברכו השמאלית והוא פונה באמבולנס לבית חולים קפלן ברחובות, מקום עבודתו.

במיון בבית החולים, המאבטח התלונן על כך שהוא סובל מכאבי גב, כאבי ברך, הגבלה בתנועות  הצוואר והברכיים.  זאת בנוסף לתלונות על בעיות ריכוז, סחרחורות וכאבים ביד ימין. בבדיקות הדמייה אובחן כי המאבטח סובל מבלטי דיסק במספר חוליות בצוואר, מבקע דיסק בחוליה בגב התחתון ומקרע במיניסקוס.

מומחה אורתופדי שמינה בית המשפט, קבע בחוות דעתו כי כתוצאה מתאונת הדרכים, המאבטח סובל מנכות בשיעור של 19 אחוזים בצוואר ובברך. חברת הביטוח טענה בכתב ההגנה כי הפגיעה בצוואר מקורה בשינויים ניווניים שסבל מהם לפני התאונה. לטענתה הפגיעה בגב התחתון מקורה בתאונת עבודה שעבר לאחר תאונת הדרכים ואילו הנכות  בברך קשורה לניתוח ברך שעבר לפני כ-20 שנה. על כן הציעה  לשלם לו פיצוי מזערי בסך 1500 ₪.

בא כוחו של המאבטח עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין תאונות דרכים, טען כי יש לקבל במלואה את חוות דעתו של המומחה שמינה בית המשפט והוסיף כי יש לפצות המאבטח בגין אובדן השתכרות, זכויות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל, עזרת צד ג' , נסיעות וטיפולים רפואיים.

לטענתו, למאבטח יגרמו הפסדי שכר ניכרים בשל הקושי להמשיך ולעסוק במקצועו כמאבטח ולהשביח שכרו או  לעבוד בכל עבודה אחרת הדורשת מאמץ פיסי והכרוכה, בין היתר, בהפעלת הצוואר ורגל שמאל.   בנוסף, כתוצאה מהתאונה  הוא מתקשה ויתקשה גם בעתיד בביצוע פעולות אותן נהג לבצע ללא קושי, כמו עריכת קניות, הזזת רהיטים, תחזוקת הבית וניקיונו והוא נדרש ויידרש לשם כך לעזרה רבה מצד בני משפחתו.

כאמור בעקבות הגשת התביעה, חברת הביטוח הסכימה לבסוף לשלם למאבטח פיצוי בסך כ-176 אלף ₪.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh