האירועים הקהילתיים של אגף השכונות בטו' בשבט: התושבים מוזמנים!

האירועים הקהילתיים של אגף השכונות בטו' בשבט: התושבים מוזמנים!

לאחר הוצאת "קול קורא" נבחרו ארבע הצעות לקיום אירועים בשכונות לרגל טו' בשבט, בשיתוף אגף גנים ועיצוב הסביבה. בתוכנית: נטיעות כמובן, פעילות חווייתית, פיקניק וגיבוש משפחתי ושכונתי. שני אירועים השבוע, ושניים נוספים יתקיימו בשבוע הבא- הציבור מוזמן! חבר המועצה שאול צגהון, יוזם הפעילות: "אנחנו פועלים למען ערכים של קהילתיות וסביבה, שאנו מחויבים להם. אני מזמין את התושבים והתושבות להגיע עם כל בני המשפחה ולקחת חלק בפעילות".

לפני מספר שבועות פורסם קול קורא מטעם אגף השכונות לקיום אירועי ט"ו בשבט בשכונות. המטרה היא מעורבות בקהילה וקידום איכות החיים בשכונה, בקהילה ובעיר – בשותפות עם התושבים. זאת באמצעות פעילות אשר תורמת לשיפור אורח חיים, מאפשרת מפגש עם מגוון אוכלוסיות, מזמנת מודעות לבעיות, יכולת להבין את הזולת ונכונות לנתינה אמיתית, יכולת לקיים דפוסי תקשורת יעילה עם אוכלוסיות מגוונות, מעוררת חשיבה מעשית על אופציות להשגת שיפור והובלת תהליכי שינוי.

לאגף השכונות הגיעו פניות רבות בתגובה לקול הקורא, ומתוכן נבחרו ארבעה מקומות ברחבי העיר, אשר שם יתקיימו אירועי נטיעות משותפים, בשיתוף אגף גנים ועיצוב הסביבה:

אירוע הנטיעות הראשון יתקיים ביום שישי 14.2 בין השעות 13:00-15:00, בפרדס "לקט ישראל" מול הכניסה לקבוצת שילר. במקום תתקיים פעילות קהילתית של קטיף, פיקניק, חידונים וחלוקת שתילים.

אירוע נוסף יתקיים ביום שישי 14.2 בין השעות 14:00-17:00 במרכז הקהילתי של חוויות בשד' חן. במקום תתקיים פעילות חווייתית לרגל טו' בשבט והתנעת פרויקט הקמת גינה קהילתית בעתיד.

אירוע נוסף יתקיים ביום שני 17.2 בין השעות 10:30-12:00, ובו צפויה פעילות הורים וילדים עם גן דובדבן להקמת גינה בסמוך לחצר המשחקים ליד גן שד' ירושלים 16.

אירוע נוסף יתקיים ביום שישי 21.2 בין השעות 10:00-12:00, בשכונת אושיות ,חורשת הילדים ברח' יעקב פינשטיין, ובו מתוכננת פעילות בין דורית לשתילת עצים משותפת.

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק שכונות ויזמות חברתית: "זו השנה השנייה שאגף שכונות מזמין את התושבים להציע יוזמות לפעילות קהילתית בטו' בשבט. אני מזמין את התושבים והתושבות להגיע עם כל בני המשפחה ולקחת חלק בפעילות. אנחנו פועלים למען ערכים של קהילתיות וסביבה, והפעם בחרנו בארבעה אירועים בשכונות מגוונות ברחבי העיר בהתאם לבקשות של קבוצות פעילים בעיר. אני גאה להוביל את המהלך הסביבתי חברתי – שאנו מחויבים אליו. לשמחתי אגף השכונות ואגף הגינון נרתמו לקידום הרעיונות הללו במלוא הכוח, ואף חברי מועצה נוספים חברו למהלך ומקדמים את נושאי הסביבה בדרכים נוספות, כולם בתמיכת ראש העיר. ככל שרבים יותר יהיו מחויבים לעשייה הזו- כך נרוויח כולנו".

מנהל אגף השכונות רמי מדהלה, מסביר את יעדי היוזמה: "סימנו את שנת 2019 כיעד לשיתוף הציבור באופן המרבי. אנו מברכים את הפעילים על היוזמות. אנו כאן כדי לשמוע, לעזור ולעשות יחד אתכם את המיטב לטובת קידום פני השכונה, קידום התושבים והעצמת הקהילה במסגרת השכונות. אנו קוראים לציבור ולפעילי השכונות להגיע ולתרום להצלחת האירועים הקהילתיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh