חדש בעיר: מרוץ ניווט ברחובות

חדש בעיר: מרוץ ניווט ברחובות

תחרות ניווט ספורטיבית נושאת פרסים במתחם ההיסטורי של העיר במסגרת חגיגות 130 שנה לרחובות, בבוקר שישי, ה-13.3.20. המירוץ הייחודי נערך על ידי עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית רחובות ובשיתוף איגוד הניווט הישראלי.

בנוסף לתחרות יערך גם ניווט עממי, הכולל אתרים ומבנים מראשית המושבה, באמצעות מפת ניווט מפורטת ומיוחדת שהוכנה לרגל האירוע. ההרשמה בתשלום סימלי מראש.

במסגרת חגיגות 130 שנה לרחובות, ביום שישי, ה-13.3.20, החל מהשעה 8:00, תערוך עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית רחובות ובשיתוף איגוד הניווט הישראלי, תחרות ניווט ספורטיבית נושאת פרסים בתחום הלב ההיסטורי של העיר, במרחב שבין הרחובות הרצל ומנוחה ונחלה ובין ויצמן לבנימין.

בנוסף לתחרות יערך גם ניווט עממי באותו תחום, הכולל אתרים ומבנים מראשית המושבה שנוסדה בשנת תר"ן, שיהווה הזדמנות לכל המשפחה ליהנות יחדיו ולהכיר את עברה ההיסטורי של העיר רחובות. באמצעות מפת ניווט מפורטת ומיוחדת שהוכנה לרגל האירוע- המשתתפים יעברו ממקום למקום דרך נקודות ציון. מי שיעברו דרך כל נקודות הציון בסדר הנכון ובזמן המהיר ביותר הם המנצחים.

הזינוק למירוץ יתקיים בין השעות 10:00-8:00 מגן גורודיסקי, המוכר בשם גן הפלסטיק, רח' בר שאול 5, רחובות.

מסלולים תחרותיים יתקיימו בקטגוריות הבאות: ילדים/ות עד כיתה ח' – כ-2 ק"מ, נערים/ות, עד כיתה יא' – כ-3 ק"מ, בוגרים/ות – כ-3 ק"מ וותיקים/ות, מעל גיל 55 – כ-3 ק"מ.

במקביל למסלולים התחרותיים, יתקיים מסלול עממי לא תחרותי המיועד למשפחות ולאלו שעושים את צעדיהם לראשונה בספורט הניווט, זהו מסלול ניווט ללא מדידת זמנים. כולל כתב חידה בנושא העיר רחובות, בין הפותרים נכונה יוגרל פרס. ההשתתפות כרוכה בתשלום רכישת מפת ניווט למשפחה בעלות של 30 ₪.

לדברי חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "גם הספורט שותף במסגרת חגיגות 130 שנה להיווסדה של רחובות. אין מתאים יותר מאשר לחגוג בפעילות ספורטיבית, ואני שמח שמצאנו את הדרך לעשות זאת יחד עם היכרות עם אתריה ההיסטוריים של העיר בדרך שמאפשרת לכל המשפחה להשתתף".

לדברי דורון שמחי, מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית רחובות לתרבות נופש וספורט: "אני מזמין את תושבי העיר חובבי הספורט וההיסטוריה לבחור להם את אחד מהמסלולים ולהגיע עם כל המשפחה לבוקר של אהבה לעיר- ולחוויה ספורטיבית. הכנו עבורכם שני מסלולים, וכל אחד יוכל לבחור".

למידע נוסף על האירוע ועל ספורט הניווט בכלל: אתר האיגוד לספורט הניווט www.nivut.org.il . להרשמה – עלות השתתפות במסלול תחרותי 30 ₪ לחברי איגוד, 50 ₪ למי שלא חבר איגוד, עלות השתתפות במסלול העממי, רכישת מפת ניווט בלבד ב-30 ₪ לכל המשפחה: https://www.nivut.org.il/2007/Info/%d7%a8%d7%97%d7%95%d7%91%d7%95%d7%aa-13-03-2020

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh