לנפוש בצימר עם נוף על הכנרת

לנפוש בצימר עם נוף על הכנרת

חופשה בכנרת היא אחת החופשות המועדפות יותר על המטייל הישראלי. אין ישראלי שלא נפש בחופיה של הכנרת הקסומה, כבש את מסלוליה היפהפיים ושט במימיה להנאתו. אבל מה אם היו אומרים לכם שאפשר גם אפשר לארגן חופשה בניחוח מעט אחר,יוקרתי יותר. בזמן האחרון צימרים בכנרת הופכים ללהיט של ממש, שכן יותר ויותר אנשים מבינים שאפשר להתגורר בקרבת מקום בתנאים איכותיים ועדיין ליהנות מחופיה של הכנרת.

מה יש בו, בצימר?

יותר נכון, מה אין בצימר? צימרים בכנרת דומים בעצם לבתים שלנו, רק שהם הרבה יותר יפים, מרווחים ויוקרתיים. לנפוש בצימר בכנרת זה בערך כמו לקחת את הבית אתנו, כי יש בו את כל מה שאנחנו צריכים כדי לנפוש בנחת, והרבה מעבר לכך:

  1. הבית החדש שלכם לימים הקרובים.

נתחיל בכל הדברים המשותפים לביתכם ולצימר. דבר ראשון, יש בו חדרים מרווחים לכל הנופשים. אך בעוד בביתכם הילדים צריכים לחלוק חדר ולריב על כיבוי האורות, בצימר יש מספיק מקום לכולם, וכל אחד יכול לקבל חדר משלו. כמו כן, בכל חדר יש מיטות נוחות וטלוויזיה עם נטפליקס וכל התכניות שאתם רגילים לצפות בהן בבית. דבר שני, בצימר מאובזר כמו שצריך יש מטבח מאובזר שבו יש את כל מה שאתם צריכים לאורך כל ימי שהותם. כך שכל שיש לעשות הוא לקנות מצרכים בסופר ולהביא אותם אל המטבח. סידור כזה מתאים לכל מי שאוהב לאכול אוכל ביתי, וכן לאנשים המקפידים על תזונה מסיבות שונות: צמחונות, כשרות, שמירה על משקל ועוד. דבר שלישי, בצימר יש סלון מרווח בעיצוב יוקרתי שבו תוכלו לבלות זמן איכות משפחתי ולשחק בכל משחקי הקופסה שהבאתם מהבית.

  1. האטרקציות שאפשר למצוא רק בצימרים.

ועכשיו נעבור לאטרקציות שמהן תוכלו ליהנות ללא הפסקה. אחת הבולטות שבהן היא בריכה פרטית. בעוד שבבתי הארחה אחרים אתם צריכים להצטופף עם נופשים אחרים, הרי שכאן הבריכה שייכת לכם בלבד, כך שלא תצליחו להוציא את הילדים שלכם מהבריכה גם אם תרצו מאוד בכך. כמו כן, לצד הבריכה ישנו גם ג'קוזי מפנק שמתאים יותר למבוגרים. כך שאתם יכולים ליהנות מהמים החמימים בכל עת (רק חשוב לציית להוראות השהייה בג'קוזי).

  1. הפתעות בגינה.

כמובן, אי אפשר לדבר על הצימר מבלי להזכיר את כל מה שמחכה לכם בגינה. ראשית, תוכלו ליהנות ממשחקי שולחן כמו ביליארד או פינג פונג ולערוך תחרויות כאוות נפשכם. דבר שני, לצד הבריכה, יש גם מדשאה גדולה למשחקי כדורגל, ערסלים שאפשר להתנדנד בהם בלי סוף, שמשיות, תאורת לילה ופינות ישיבה.

  1. לנפוש על רקע נוף הכנרת.

מטבע הדברים, צימרים בכנרת פונים אל הנוף המשגע של הכנרת. אתם יכולים לראות את הכנרת גם אם אינכם נמצאים בה. ואם יש לכם חשק לצאת, תוכלו לעשות זאת בקלות ולהגיע אל החופים המרהיבים של הכנרת תוך דקות בודדות. כמו כן, תוכלו לברר לגבי אטרקציות בקרבת הכנרת דוגמת מסלולי הליכה, שופינג בטיילת, אטרקציות מים ועוד. כמובן, אפשר גם להסתפק בחופשת בטן-גב, לישון כל היום על החוף ולחזור אל הצימר כדי להוריד את כל החול שהצטבר.

  1. שירותים לפי בקשתכם.

יש לכם אפשרות להזמין שירותים מראש מבעלי הצימר. לדוגמה, אם אינכם מעוניינים לבשל, תוכלו להתעניין בתפריט של הצימר ולהזמין ארוחות מראש. כמו כן, אם אתם מארגנים אירוע כלשהו דוגמת יום הולדת, מסיבת הפתעה או מסיבת בר מצווה/ בת מצווה, תוכלו לדבר מראש עם המארחים כדי להזמין סידור ועיצוב.

פרטים נוספים על צימרים בכנרת שמחכים רק לכם תוכלו למצוא באתר rrr.co.il.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh