תושבים משפיעים: כנס שיתוף ציבור שני בנושא שבילי אופניים בעיר

תושבים משפיעים: כנס שיתוף ציבור שני בנושא שבילי אופניים בעיר

עיריית רחובות מזמינה את התושבים לכנס שיתוף ציבור שני בנושא תכנית האב העירונית לשבילי האופניים בעיר, על מנת להציג בפניהם את הטיוטה הסופית של תכנית האב לשבילי אופניים בעיר, ולשמוע את הערותיהם ובקשותיהם.

הכנס ייערך באופן מקוון באמצעות ה-ZOOM ביום ראשון, 24.1.21 בשעה 18:00, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגנו ויוזם התוכנית עו"ד יניב מרקוביץ' וחברי המועצה איטל בציר-אלשיך ואבי קינד. תושבים המעוניינים להשתתף בכנס מוזמנים להירשם מראש בקישור: http://bit.ly/2LDj0FW

ראש העיר רחמים מלול: "אנו קוראים לתושבי העיר להצטרף לתכנון פרויקט שבילי האופניים בעיר, להיות שותפים, לראות ראשונים את התוכנית המתהווה ולהשפיע. שבילי האופניים יהוו תשתית לתחבורה חלופית לרכב פרטי ויהיו תוספת משמעותית לעיר".

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ': "כמו בפרויקטים נוספים, גם בפרויקט זה, אנו פונים אל התושבים ומבקשים לשמוע מהם את הרצונות והצרכים שלהם כדי שנוכל לשלבם, ככל שניתן, ולהעניק להם מענה מתאים גם בתכנון עתידי".

בשנה שעברה החלה העבודה על תכנית האב לשבילי אופניים בעיר והתקיים מפגש ציבור ראשון בנושא. כעת עיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים למפגש ציבור שני, כדי שיוכלו להכיר את תכנית האב המתהווה ולקחת חלק בגיבושה הסופי, לפני אישורה במועצת העיר. את הכנס המקוון מובילים ראש העיר רחמים מלול וסגנו, מחזיק תיק חזות העיר יניב מרקוביץ' וחברי מועצת העיר, איטל בציר אלשיך ואבי קינד.

התושבים מוזמנים לקחת חלק פעיל בגיבוש התכנית, להשמיע את דעותיהם ועצותיהם ולסייע בעיצוב תכנית האב העירונית לשבילי האופניים בעיר. אישור תכנית אב הינו שלב קריטי בדרך להקמת רשת שבילי אופניים בעיר, שתספק שירות מיטבי לתושבי העיר ולמבקרים בה.

בשבועות הקרובים תתחיל העירייה, באמצעות הל"ר ,לסלול שבילי אופניים חדשים, וזאת לצד  השבילים שנסללו בשנים האחרונות בעיר. כל אלה ביחד יהווה שלב מקדים לרשת עירונית מלאה שצפויה לשדרג מערכת התחבורה הדו-גלגלית בעיר ולגרום ליותר אנשים לעבור לשימוש באופניים, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם אגף התנועה ואגף התשתיות בעיריית רחובות.

פעילות זאת נעשית במסגרת תכנית "ברית ערים לאיכות הסביבה" של פורום ה- 15, שמקדמת הוועדה העירונית לאיכות הסביבה ולקיימות.

הלר החברה לפיתוח רחובות תהיה אמונה על התכנון בשטח ועל הביצוע בהתאם לתוכנית.

ראש העיר, רחמים מלול: "בשנים האחרונות אנו מבקשים לקדם מגוון פתרונות תחבורה בעיר, ולהטמיע את חשיבות השמירה על הסביבה. אנו קוראים לתושבי העיר להצטרף לתכנון פרויקט שבילי האופניים בעיר, להיות שותפים, לראות ראשונים את התוכנית המתהווה ולהשפיע. שבילי האופניים יהוו תשתית לתחבורה חלופית לרכב פרטי ויהיו תוספת משמעותית לעיר. תכנית האב המתוכננת תשפיע על העיר ותשנה את העדפת הניוד והתחבורה בה".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר המכהן גם כיו"ר הוועדה העירונית לאיכות הסביבה ולקיימות, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנחנו בונים את העיר וצופים אל העתיד. השימוש באופניים וברכבים דו גלגליים ירוקים במקום ברכב פרטי יסייע בשמירה על איכות הסביבה, צמצום הזיהום, הפקקים ומצוקות חנייה. כמו בפרויקטים נוספים, גם בפרויקט זה, אנו פונים אל התושבים ומבקשים לשמוע מהם את הרצונות והצרכים שלהם כדי שנוכל לשלבם, ככל שניתן, ולהעניק להם מענה מתאים גם בתכנון עתידי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh