קידום פעילות עסקית במציאות הנוכחית

קידום פעילות עסקית במציאות הנוכחית

פעילות עסקית

כל בעל עסק עושה כל שניתן כדי להגדיל את ההכנסות שלו. השיטות הן שונות כיוון שהן תלויות בתחום שבו העסק פעיל. שיטת שיווק שמתאימה לעסק אחד אינה מתאימה לעסק אחר ולכן כל אחד מהם מחפש את השיטה האפקטיבית ביותר שתוביל לתוצאות. בתחילת הדרך בעל העסק מציע שיטה מסוימת של פעילות עסקית אשר במקרים מסוימים מוכיחה את עצמה כיעילה מאד ומובילה לתוצאות ובמקרים אחרים היא כישלון ולכן יש לנתב את הדרך להתנהלות אחרת, או לחלופין לשפר את השיטה הקיימת כדי ליצור מהפך בהתייחסות של הלקוחות.

כדי לדרבן את הלקוחות לרכוש מוצרים חדשים או פריטים שנחוצים להם, פונים בעלי עסקים רבים אל אנשי מקצוע ומזמינים מהם בניית אתרים לעסקים כדי שהם יוכלו להציג את המוצרים שמאפיינים אותם וגם למכור אותם באתר המקוון. זירת המסחר האלקטרוני האמצעות חנויות האי קומורס הייתה לגולת הכותרת בשיטות המסחר החדשניות כיוון שישראלים רבים מעדיפים לשבת בנינוחות בבית ולהזמין דרך המחשב או דרך הסמרטפון את כל מה שדרוש להם הביתה, במקום להגיע בשמש או בגשם לקניון או למרכזי הערים לצורך קניות.

הנהירה לרכישה באמצעות אתרי האינטרנט

הדוחות האחרונים שפורסמו על ידי רשתות המסחר מוכיחות כי מחודש לחודש הפעילות המקוונת עולה ויותר אזרחים מרחיבים את הקניות שלהם בקטגוריה זו ומפחיתים את הרכישות שלהם בדרך הישנה של הגעה פיזית לחנויות השונות.

זוהי מגמה שמתרחשת כבר כמה שנים והיא התחזקה באופן מהותי ביותר בתקופת מגפת הקורונה. לאור המצב הלא ברור רוב המשפחות העדיפו לרכז את הקניות שלהן ברשת ולהפחית עד כמה שאפשר את הנסיעות שלהם למרכזי המסחר ולרשתות השיווק.

החשיבות של אתר האינטרנט

פעילות עסקית בכל חברה כוללת כמה רבדים ואחד מהם הוא אתר האינטרנט. עד לפני כמה שנים ההתייחסות של אנשי העסקים לקיומו של האתר הייתה שהאתר הוא חלון הראווה שלהם ולכן הם חייבים שיהיה להם אתר. הם לא חשבו שהאתר יהיה זה שיצור עבורם הכנסות כל כך משמעותיות. עם העלייה בכמות ההזמנות on line  ההתייחסות השתנתה באופן קיצוני ובכל עסק הפנו נתח משמעותי מפעולות השיווק והפרסום לטובת פעילות עסקית באתר האינטרנט.

קידום ופרסום בעידן החדש

כדי להעמיק פעילות עסקית ולהרחיב את מעגל ההזמנות, מבצעים כמה פעולות שיווקיות דיגיטליות כמו קידום אורגני אשר באופטימיזציה נכונה מעלה את מיקומו של האתר במדרג מנוע החיפוש של גוגל, קידום ממומן שמדרבן לקוחות פוטנציאלים להיכנס לאתר המקוון באמצעות מודעות ענייניות.

כמו כן יצירת אינטראקציה ברשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק ואינסטגרם וזאת במטרה לסחוף את הגולשים להגיע לאתר האינטרנט ולראות את היצע הסחורות שמיועדות לפלח השוק הספציפי. בדרך זו יוצרים תהודה ומגדילים את כמות הסחורה שנמכרת מדי יום באתר ומועברת על ידי משלוחים מהירים ללקוחות בכל רחבי הארץ.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh