נדל"ן ביוון – האם זה הזמן לקנות דירות מעבר לים?

נדל"ן ביוון – האם זה הזמן לקנות דירות מעבר לים?

נגיף הקורונה השפיע על כל תחום בחיים שלנו: על היחסים שלנו עם אנשים, על החופש שלנו, על הבריאות וגם על שוק הנדל"ן. בתקופה זו אנשים לא מיהרו לקנות דירות – מה שגרם להוזלה וירידה במחירי הדירות, בעיקר כשמדובר על דירות והשקעות מעבר לים.

בכל הנוגע לסוג נכסים שאפשר לקנות, כעת, האופציה לרכישת נדלן מעבר לים הופכת יותר ויותר אטרקטיבית וכיום, יש ישראלים רבים שמעדיפים לבצע רכישה דירות ביוון ובשאר נכסים מעבר לים.

אבל האם זה הזמן לקנות נכס ביוון?

מסתבר שכן. כעת לאחר ירידת המחירים ובתקופה שהקורונה מתחילה להתמסמס לה ואנו חוזרים לאט לאט לשגרה – נכסים ביוון הפכו לאטרקטיביים במיוחד וקניית נדל"ן ביוון הפכה להיות פופולארית . דירות חדר שניים או שלושה חדרים, כמו גם וילות דירות נופש, דירות אר בי אנד בי ואפילו חניונים (!) הפכו להיות אטרקטיביים ונגישים עבור ישראלים.

כיום דירת שני חדרים או שלושה חדרים אפשר לקנות בפחות מ-100 אלף יורו, זאת גם בערים כמו אתונה וגם באיים של יוון, ובכך ליהנות ממחירי נדלן נוחים הרבה יותר מאלה של ישראל.

איך כדאי לקנות נדל"ן ביוון?

כשאתם רוצים לקנות דירה במקום כזה או אחר – כדאי להתייעץ עם חברות נדלן או עם חברות השקעות ביוון, שעוסקות תיווך ושיווק דירות במקומות כמו בעיר הבירה אתונה או באיים של המדינה.

המומחים יוכלו לעזור לכם לבצע החלטות חשובות ביותר, האם כדאי להחליט על  קניית דירה באתונה להבין האם צעד כזה או אחר הוא כלכלי עבורכם ואם כן: המומחים יעזרו לכם בכל התהליך של רכישת הדירה או כל נכס אחר, החל מבחירת הנכס או הכרות פיזית עם הדירה, או הצגת הנכס באמצעות מסע וירטואלי ושאר צעדים שיובילו אל המקום בו תבחרו את הנכס ואת הנכס עצמו.

אז אם אתם רוצים להבטיח את העתיד, לקנות נכסים בחו"ל, או אפילו לגור ביוון – כדאי בזמן  ביצוע עסקאות נדלן מעבר לים, לבחור נכון ולהתייעץ עם מומחים. אז זה הזמן להחליט כיצד יראה העתיד שלכם וכיצד תוכלו לבחור דירה או בית ביוון.  בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh