חשיבותה של תוכנה ייחודית רק לעסק שלכם

חשיבותה של תוכנה ייחודית רק לעסק שלכם

מחשב או טלפון חכם הם הבסיס לחיים מודרניים ואי אפשר לדמיין שום פעולה בלעדיהם, במיוחד למי שרוצה להיות מעודכן או לבצע כמה שיותר פעולות בנוחות מכל מקום, אפילו במשרדים ממשלתיים. אנחנו רגילים להשתמש באפליקציות ובתוכנות במחשב שמיועדות לכולם לפונקציות מסוימות, ונהנים מריבוי האפשרויות שלהן אבל מה שנוח למשתמש פרטי לא תמיד נוח למשתמש העסקי. עסקים רבים משתמשים בתוכנות שמותאמות להם אישית אבל בדרך כלל הן בנויות לפי מודלים זהים ותבניות שעליהן מלבישים את הדרישות שלהם. אם מדובר בעסק קטן שאינו זקוק ליותר מדי פונקציות זה עשוי להתאים, אולם גם בעולם העסקי יש לפעמים אילוצים שמחייבים לוותר על מה שעסקים זקוקים לו באמת. כאן נוצר הצורך לתוכנה או אפליקציה שבנויה מהיסוד רק בשבילכם, על פי מה שאתם צריכים במדויק ואת זה יכול לעשות למענכם רק בית פיתוח תוכנה שעובד איתכם ורק למענכם.

לפי צורכי השעה והעסק

אתם רוצים עסק שמתפקד בצורה יעילה ואינו משתמש בתוכנות שנערמות אצלכם טלאי על טלאי משום שתוכנה אחת מיועדת לרצפת הייצור, תוכנה שנייה להנהלת החשבונות, תוכנה אחרת לניהול כוח האדם ויש עוד לא מעט תוכנות שמשלימות כמו יומן ניהול ועובדים והגיבוב הזה אינו מייעל את העבודה. הנתונים אינם מסתנכרנים ואתם מתקשים לעבור בקליק ממאגר אחד למאגר שני. זה הרגע שבו ברור שמישהו צריך לעשות סדר בכל התוכנות, להראות לכם כיצד אפשר לייעל את זרימת הנתונים והזרמת המידע בין כולם, לנהל היטב את כל המשתמשים והמורשים בכניסה וגם להתחיל לתת פקודות ייצור או שינוע או הזמנות מבלי שתצטרכו לעבור ביניהן בצורה מסורבלת ולא נוחה. את הסדר הזה עושים למענכם מומחי בית פיתוח תוכנה , שמטרתם היא לשבת איתכם, ללמוד את העסק שלכם ולהבין מה אתם צריכים, נוסף לכל מה שאתם רוצים.

מומחי בית פיתוח תוכנה עושים את ההבדל הגדול

מומחים למחשוב ולפיתוח תוכנה מקבלים מכם כל מה שאתם יודעים על הצרכים והדרישות שלכם בעבודה, וחולקים אתכם את הידע שלהם לגבי כל מה שתקבלו לפי דרישה, ועוד יותר מזה. יש לא מעט פונקציות ואפשרויות בתוכנות העסקיות והתעשייתיות היום שאינן מוכרות לכם ויכולות להשתלב היטב בכל תוכנה שתזמינו. המומחים יציגו בפניכם את היתרונות של התוכנה שתקבלו לאחר פיתוח מדויק ומותאם לכם, ותוך כדי עבודה עוד תוכלו להתנסות ולהתרשם מהייעול ומהנוחות של תפעול העסק בעזרתה. התוכנה מותאמת לכל ענף ולאופי העסק, משירות לקוחות וניהול מחסנים ועד רצפות ייצור, מערכת הזמנות, ניהול מנויים, לקוחות, עובדים וכוח אדם, בקרת שירות וניהול קשרים עם גופים פיננסיים ואוטומציה עסקית. כל האפשרויות טמונות בתוכנה שבנויה לפי המודל העסקי שלכם ומתאימה לכל פונקציה שנדרשת לכם.

שלג בית פיתוח תוכנה, לשירותכם תמיד

שלג פיתוח תוכנה קיים ופועל כבר משנת 1991 והוא מלווה את הלקוחות בפיתוח תוכנות חדשניות שמתאימות לעידן הזה, ומייעלות כל עסק. התוכנות מוצעות במגוון רחב של ענפים ומציעות מניהול לקוחות CRM ועד ניהול העסק על כל שלוחותיו והפונקציות שהוא נזקק להן. החזון הוא חדשנות שמביאה עמה פתרונות מחשוב לעסקים שמותאמים לצרכים שלהם במדויק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh