בגדים אונליין הם הדרך הקצרה שלכם להשיג חולצה, מכנס, תיקים חדשים, כובעים, ושאר פריטי הלבשה ונשיאה. זו ללא ספק דרך יעילה ביותר, ובשונה מהעבר – אז לחנויות האינטרנט יצא שם של מחזיקות מוצרים בינוניים, כיום האיכות הגדולה נמצאת ממש כאן, במרחק של קליק.
רכישת בגדים אונליין – כיצד זה עובד?
זה עובד עבור אנשים ששומרים את בגדיהם שנרכשו זה מכבר, ועוקבים אחרי המידות שלהם ואחר הנעשה בחנויות השונות מהסוגים השונים בתחום המדידה. כך, למשל, חנויות שמייבאות סחורה מארה"ב אינן כמו חנויות שמייבאות סחורה מאירופה או מייצרות אותה בארץ. המידות המוכרות לכם כמידות ישראליות הן בתקן האירופי, למעשה, בעוד שהמידות האמריקאיות לא רק מכילות סולם מדידה שונה, אלא נחשבות פיזית יותר גדולות. תרגום מידה אמריקאית למידה ישראלו-אירופית בארה"ב יניב, עבור מספר קטן יותר, חולצה או מכנס גדולים יותר. כך קורה גם לגבי המידות הלטיניות כמו S,M,L,XL,XXL בחולצות של המבוגרים. מידת XL ישראלית או אירופית היא כמו מידת L בארה"ב מבחינת גודל פיזי. לכן, משאתם בקיאים במידות שלכם ללא קשר לתוצאת הבגד, אתם יכולים לרכוש בבטחה באינטרנט תוך ידיעה שלא תהיה טעות במידה, וכמובן שאם נוצרה טעות במשלוח ניתן לאמת זאת באמצעות אישור הרכישה ולשלוח לכם חולצה מתאימה בתמורה להחזר זו הקיימת אצלכם.
בגדים אונליין מהלכה למעשה
כשאתם בחנות המשווקת בגדים אונליין – גשו למחלקה שלשמה נכנסתם: בגדים, אקססוריז, וכד'. אתרו את פריט הלבוש שתכננתם לרכוש ובחרו לו עיצוב שלדעתכם הוא המתאים לכם ביותר. במידה והמטרה של הרכישה היא לשלב את הפריט עם פריט קיים, קראו היטב את המפרט, את הגוון המדויק של הצבע, והבינו מאלו חומרי ייצור עשוי הבגד. במידה והחלטתם שזה הבגד עבורכם, ניתן לשייכו לסל הקניות ובהמשך לרכוש אותו באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות הקראת אשראי טלפונית שתיעשה באמצעות טלפון אליכם מנציג השירות.
היתרונות ברכישה אונליין
- אין תור.
- אין נציגי שירות שמסייעים למישהו אחד על חשבון האחר: כולן וכולם שווים.
- חוויית הקנייה מאפשרת לכם להישאר בבית ולהימנע מסחבת על בסיס נהיגה וחנייה.
- מגיעים מהר לבגדים שרוצים: לא צריך לחפש מבעד למדפים או לחכות לעובדי המשמרת.
יתרונות אלו הביאו צרכנים רבים לרכוש בגדים אונליין. בעולם צריכת הבגדים מדווחים על נסיקה בתחום רכישת האונליין עד כדי כך שמשלוחים על ידי חנויות בגדים נעשים דבר שבשגרה, ולא אירוע נדיר כמו בעבר, עת ביקור הצרכנים בחנות היה האקט המקובל, וזאת אף על פי שעדיין ניתן למצוא כמות יפה של מבקרים בחנויות הבגדים.