מתנות בעידן העכשווי

מתנות בעידן העכשווי

מתנות

ימי הולדת הם אירועים משמחים מאד ובני המשפחה והחברים מעוניינים בדרך כלל לקנות מתנות יפהפיות ושימושיות לחתן השמחה. בעבר כשהילדים היו קטנים היה קל לקנות להם מתנות נפלאות כמו צעצועים, ספרים או בגדים התואמים את גילם. אך ככל שהילדים גדלים והם כבר בני נוער הרבה יותר קשה לקבל החלטה על האופציה המיטבית עבורם. הדרך המומלצת היא פשוט לשאול אותם אילו מוצרים הם חשובים עבורם כדי לקנות פריטים ספציפיים שנחוצים להם.

הרשימה של כל מתבגר היא ייחודית לו על פי הצורך שלו. יש כאלו שהחלום שלהם כולל לפ טופ, מחשב איכותי עבור משחקי הגיימינג שלהם, שולחן נוח או כיסא ייעודי למטרה זו, אוזניות אלחוטיות כדי ליהנות משיחות טלפוניות ללא רעשי רקע, שמיעה של מוסיקה אהובה, פודקאסטים ועוד. יש גם נערים ונערות שיעדיפו מתנות שהן סכום כספי וכך הם ירכשו עבור עצמם את הפריטים שהם אוהבים כמו ביגוד, הנעלה, איפור לנערות, כדורגל, כרטיס כניסה למשחק כדורסל מסקרן ועוד.

הרצון להעניק מתנות

לעיתים הרצון להענקת מתנות הוא עצום והוא מגיע מכל הסובבים את ילד היום הולדת. לכן קשה לו לגבש החלטה ולדעת מה לבקש מכל אחד מבני המשפחה או החברים. מעבר לכך המגמה היא שיהיו אלו מוצרים מדויקים התואמים את אהבותיו ולכן בגילים האלו יש העדפה ברורה לקבלת כסף. בדרך כלל לאחר הרכישה בפועל, חתן השמחה מספר להוריו, לסבא ולסבתא ולכל דמות אחרת שהיא חשובה בחייו ונתנה לו מתנה, מה הוא קנה באמצעות הכספים שקיבל.

הדבר החשוב ביותר הוא שהאופציה שהוא בחר במסגרת מתנות יומולדת הן דברים שנחוצים לו, יוצרים שינוי בחייו, מעניקים לו אושר וסיפוק עצום. אין ספק שכאשר הוא מרוצה ממהלך זה, כל המבוגרים מרגישים שהם ביצעו את המהלך הנכון עבורו.

ההשפעה של הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות המובילות כמו טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק ועוד הן אלו שנותנות את הטון ולכן יש להן השפעה עצומה על קבלת ההחלטות של המתבגרים. בזכות הגלישה התמידית ברשתות אלו כל אחד מהם נחשף להרבה מאד מוצרים מגוונים. הם בוחנים כל אחד מהם בנישות השונות ובסופו של דבר הם מקבלים החלטה על מתנות מועדפות לכל מטרה.

קניות on line  או off line

יש אפשרות להסתובב בקניון או בחנויות במרכז העיר ולקנות את המתנות המתאימות ביותר כמו ביגוד או הנעלה. עם זאת ההעדפה של בני נוער רבים היא להזמין פריטים באתרי אינטרנט בארץ או בעולם.

המגמה שלהם היא לרכוש מוצרים ייחודיים שאין לכולם, או מוצרים מובילים כמו נעלי ספורט בטיב מעולה שנמכרות במחירים נמוכים ברשת. כך הם נהנים מהעובדה ששליח מביא את הארגז לביתם או שהם מגיעים לנקודות החלוקה הסמוכות לביתם כדי לקבל את החבילה שהם כל כך חיכו לה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh