עוד אין לכם ביטוח בניין משותף? עכשיו זה הרגע

עוד אין לכם ביטוח בניין משותף? עכשיו זה הרגע

אם יצא לכם להיות עדים לנזק שנגרם במבנה משותף כלשהו ואם ראיתם את השכנים רבים ללא הרף, ברור מדוע אתם תוהים מה אפשר לעשות כדי להימנע ממצב כזה. האם זה עלול לקרות גם לכם במבנה המשותף שבו נמצאת הדירה שלכם? ומה תעשו אם באמת תתרחש רעידת אדמה? מי מכל השכנים יצטרך לשלם על תיקון הנזק אם תפרוץ פתאום שריפה? ואיך תוכלו לממן את תיקון הנזקים אם תהיה הצפה?

זה נכון שלא נעים לחשוב על כל התרחישים האלה, אבל הניסיון מוכיח שהדברים האלה קורים. לכן, לא רק שאנחנו ממליצים לכם לעשות ביטוח בניין משותף, אלא גם רצוי שתעשו אותו כמה שיותר מהר. עם כל יום שעובר ואין לכם ביטוח כזה אתם למעשה מסתכנים עוד ועוד, לחינם. לכן, אם תוכלו לעשות ביטוח בניין משותף ולישון בשקט, איפה כאן הדילמה?

החשיבות של בחירת חברת ביטוח מוכרת ואמינה:

אם תדברו עם אנשים שעשו בעבר ביטוח בניין משותף והיה להם צורך להפעיל את חברת הביטוח, אתם תראו שחלק מהם יספרו לכם סיפורי זוועה. יש מצבים שבהם חברת הביטוח לא נותנת את הכיסוי שהיא הבטיחה לתת ויש לא מעט מצבים שבהם הלקוח בכלל לא מצליח להגיע אל חברת הביטוח מרוב שאנשיה מנסים להתחמק מהלקוחות. להיות לקוח של חברה כזאת זה סיוט ועל כך כולנו יכולים להעיד.

לכן ברור מדוע תרצו להימנע ממצב כזה ולכן יש חשיבות אדירה לבחירת חברת ביטוח טובה, מוכרת ובעלת מוניטין. זה נכון בין אם אתם עושים היום ביטוח בניין משותף ובין אם אתם עושים כל ביטוח אחר, כך שרצוי לעשות מראש את כל הבירורים הנדרשים.

הרחיבו את הביטוח כמה שאתם רק יכולים:

לבסוף, עוד טיפ שנוכל לתת לכם בנושא של ביטוח מבנה ותכולה, הוא להרחיב את הביטוח כמה שרק אפשר. זה אומר שאם באמת חשבתם לעשות רק ביטוח בסיסי, זה לא כדאי. ההפך הוא הנכון, שכן רצוי מאוד לעשות ביטוח שכולל גם תאונות לצד ג' וכדומה. הרעיון בכל הביטוחים האלה הוא לדעת שלא משנה מה קורה, כי בכל מקרה יהיה לכם לאן לפנות ויהיה מי שיוכל לממן את תיקון הנזק.

לכן, גם אם הנזק יכול להיות פגיעה אישית או תאונה שבגללה אותו נפגע ירצה לתבוע פיצויים, הרי שמבחינתכם הביטוח חייב לכלול את כל התרחישים האלה. החדשות הטובות הן שהיום, גם בתחום של ביטוח בניין משותף, ניתן לעשות אינספור הרחבות שונות. משמעות הדברים היא שלא כדאי לוותר על כך, כי ההרחבות הללו יכולות להיות מה שיציל אתכם ברגע האמת. לכן כדאי לבחור פוליסת ביטוח שתממן למעשה נזקים מסוגים שונים, בין אם זה לרכוש ובין אם זה לאדם שנפגע פיזית בשטח המבנה המשותף שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh